TIPPA US MASTERS MED FORUMET

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Hej alla glada forumiter!

Årets US Masters-tips kommer vara något annorlunda jämfört med tidigare år. Vi tippar i år på Fsport.net där de har satt ihop specialturneringar varje dag för forumet.

Varje dag anordnas en turnering som är helt gratis att vara med i med 50 euro i prispotten. Den kommer heta Svensktgolfforums Contest. Du tar ut en femma av spelare inför varje dags runda. Sedan gäller det att din femma placerar sig bättre än alla andra spelares femmor. Glöm inte att ange GOLFFORUM som bonuskod eller att använda den här länken när du reggar dig, så får du dessutom 8 fribiljetter att använda.

Dessutom!

Bounty-priser i gratisturneringen!
- Slå mitt lag JGolf alla fyra dagar i gratisturneringen och vinn en fribiljett till High Society, värde 50 euro.
- Slå mitt lag JGolf 2 dagar utav 4 och vinn en fribiljett till THE GAME, värde 10 euro.

Bounty-priser i THE GAME! för dig som redan lirar och har pengar insatta på Fsport.
- Slå mitt lag JGolf alla fyra dagar i THE GAME vinn tre fribiljetter till High Society.
- Slå mitt lag JGolf 2 dagar i THE GAME och vinn en fribiljett till THE GAME.

Villkor: gäller endast ditt förstalag i THE GAME ifall du tar ut flera lag.

Om du har frågor kring reglerna eller hur du skapar konto och tar ut ett lag, så är det bara att skriva här i tråden.
effe
Inlägg: 10
Blev medlem: 23 mar 2015, 10:10

Dag 1:
Mcilroy
Sharma
Norén
Fowler
DeChambou

+3 slag
björnhof
Inlägg: 4
Blev medlem: 01 nov 2017, 12:02

Norén
Poulter
Thomas
Oosthuizen
Bryan

+2 slag

Vinnarlag dag 1!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Min favvo-gubbe Chez Reavie är rankad sist på Fsport! WHAT!
Kan bli mumma för själ och plånbok.
Ericson
Inlägg: 19
Blev medlem: 04 maj 2017, 09:31

JohanAdministratör skrev:Min favvo-gubbe Chez Reavie är rankad sist på Fsport! WHAT!
Kan bli mumma för själ och plånbok.

Noterade också det!
Underlättar ju budgetmässigt åtminstone!

Jag som befintlig medlem på fsport, behöver jag göra något speciellt för att vara med i tävlingen mer än att ha med ett lag i The Game?
Henric J
Inlägg: 3
Blev medlem: 05 apr 2018, 07:02

Tjena

Bra idé admin
Hittade inget roligt spelvärde på vanlig betting(någon som har något att dela) samt att jag redan spelat bort för mycket i vinter på Pulkanen.

+2 slag
Thomas
Grace
Pieters
Z johnson
Kisner
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Ericson skrev:
JohanAdministratör skrev:Min favvo-gubbe Chez Reavie är rankad sist på Fsport! WHAT!
Kan bli mumma för själ och plånbok.

Noterade också det!
Underlättar ju budgetmässigt åtminstone!

Jag som befintlig medlem på fsport, behöver jag göra något speciellt för att vara med i tävlingen mer än att ha med ett lag i The Game?
Nix, Björn på Fsport ordnar all statistik på forumets spelare på måndag, då postar jag resultaten här.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Ericson skrev:
JohanAdministratör skrev:Min favvo-gubbe Chez Reavie är rankad sist på Fsport! WHAT!
Kan bli mumma för själ och plånbok.

Noterade också det!
Underlättar ju budgetmässigt åtminstone!

Jag som befintlig medlem på fsport, behöver jag göra något speciellt för att vara med i tävlingen mer än att ha med ett lag i The Game?
Nix, Björn på Fsport ordnar all statistik på forumets spelare på måndag, då postar jag resultaten här.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Henric J skrev:Tjena

Bra idé admin
Hittade inget roligt spelvärde på vanlig betting(någon som har något att dela) samt att jag redan spelat bort för mycket i vinter på Pulkanen.

+2 slag
Thomas
Grace
Pieters
Z johnson
Kisner
LIVE-betting ska jag ägna mig åt ikväll. Birdie or better på de korta par femmorna när de långtslående kommer..
Henric J
Inlägg: 3
Blev medlem: 05 apr 2018, 07:02

JohanAdministratör skrev:
Henric J skrev:Tjena

Bra idé admin
Hittade inget roligt spelvärde på vanlig betting(någon som har något att dela) samt att jag redan spelat bort för mycket i vinter på Pulkanen.

+2 slag
Thomas
Grace
Pieters
Z johnson
Kisner
LIVE-betting ska jag ägna mig åt ikväll. Birdie or better på de korta par femmorna när de långtslående kommer..
Går du på feeling då eller har du någon stats från pga-touren just för par-5
Skriv svar