"Nya" Min Golf

Här snackar vi allmänt om golf...
Abader
Inlägg: 41
Blev medlem: 04 mar 2019, 18:33

Väljer alltid att gå till den gamla versionen. Den nya är så bökig!

Tycker appen är ok.


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Niklas skrev: 06 maj 2019, 12:57Ja, märkte det sen när jag skulle boka en tid :lol: . Hur man kan släppa något så ofärdigt och dåligt är bedrövligt. Det fungerar inte alls med MGbokning för tillfället på Andriod 9.0. Går inte att välja en av Golfstars banor. Det är så extremt uselt att det är en hel del personer på SGF som inte bör ha kvar sina jobb. Det får ändå 250*500.000 SEK = 125 miljoner om året att slösa bort. Någon kan ju justera uppgiften om 250 kronor är fel.
Ganska typiskt för icke vinstdrivande verksamheter. SGF skiter väl i om du och jag lyckas boka en tid varje gång, de får ju sina pengar ändå.
Klubbarna däremot blir lidande.
Niklas
Inlägg: 1083
Blev medlem: 15 aug 2016, 11:30

Sandstream skrev: 07 maj 2019, 08:30
Niklas skrev: 06 maj 2019, 12:57Ja, märkte det sen när jag skulle boka en tid :lol: . Hur man kan släppa något så ofärdigt och dåligt är bedrövligt. Det fungerar inte alls med MGbokning för tillfället på Andriod 9.0. Går inte att välja en av Golfstars banor. Det är så extremt uselt att det är en hel del personer på SGF som inte bör ha kvar sina jobb. Det får ändå 250*500.000 SEK = 125 miljoner om året att slösa bort. Någon kan ju justera uppgiften om 250 kronor är fel.
Ganska typiskt för icke vinstdrivande verksamheter. SGF skiter väl i om du och jag lyckas boka en tid varje gång, de får ju sina pengar ändå.
Klubbarna däremot blir lidande.
Typ som det svenska sjukvårdssystemet och skolsystemet :lol: . Nej, nu ska vi inte bli politiska...
Hcp: ~12
Golfglädje
Inlägg: 1
Blev medlem: 24 maj 2019, 20:09

Enklaste lösningen för både min golf och appen är att låta ett annat företag stå för utvecklingen.
De som håller på nu vet vi redan vad de har för kompetens, de får inte till det.
jorkar
Inlägg: 16
Blev medlem: 13 jul 2018, 06:23

Det var bättre förr. Tacka vet jag bollrännan! Eller helgen när man fick ringa till klubben och boka starttid. Varannan bokning, varannan bollränna. Mycket bättre!


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

MGbokning-appen (Min Golf Bokning) har uppdaterats så att man nu kan importera alla sin golfvänner från gamla Min Golf. Mycket bra!

Det har även dykt upp en annan sak som ni kommer att se om ni går in på en tid där det redan finns spelare inbokade ;)
Niklas
Inlägg: 1083
Blev medlem: 15 aug 2016, 11:30

Sandstream skrev: 28 maj 2019, 09:28 MGbokning-appen (Min Golf Bokning) har uppdaterats så att man nu kan importera alla sin golfvänner från gamla Min Golf. Mycket bra!

Det har även dykt upp en annan sak som ni kommer att se om ni går in på en tid där det redan finns spelare inbokade ;)
Går fortfarande inte boka en golfstar-bana dock eftersom rullisten för bana inte fungerar, så spelar ingen större roll. Appen är totalt värdelös och jag kommer ta bort den från telefonen. Har ett bokmärke till hemsidan istället.
Hcp: ~12
Användarens profilbild
StefanL
Inlägg: 755
Blev medlem: 17 feb 2016, 20:26
Ort: Ludvika
Kontakt:

Niklas skrev:
Sandstream skrev: 28 maj 2019, 09:28 MGbokning-appen (Min Golf Bokning) har uppdaterats så att man nu kan importera alla sin golfvänner från gamla Min Golf. Mycket bra!

Det har även dykt upp en annan sak som ni kommer att se om ni går in på en tid där det redan finns spelare inbokade ;)
Går fortfarande inte boka en golfstar-bana dock eftersom rullisten för bana inte fungerar, så spelar ingen större roll. Appen är totalt värdelös och jag kommer ta bort den från telefonen. Har ett bokmärke till hemsidan istället.
Så du tycker den är värdelös för att man inte kan boka GS-banor?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vänsterspelare
Hemmabana: Hagge GK
BanHcp: 12,6
RangeHcp: 2
SvingHcp: +1(enligt Stevvee)
Gamebook: Stefan Lundgren
Instagram: StefanLundgren
Instagram: StefanzGolf Tillsammas med Stevvee
https://www.youtube.com/c/StefanLundgren
Det är kul, men framförallt roligt!
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Niklas skrev: 28 maj 2019, 09:55Går fortfarande inte boka en golfstar-bana dock eftersom rullisten för bana inte fungerar, så spelar ingen större roll. Appen är totalt värdelös och jag kommer ta bort den från telefonen. Har ett bokmärke till hemsidan istället.
Hur menar du?
När jag söker på "Golfstar" får jag upp Vaxholm, väljer den och sedan under namnet på nästa bild kan jag välja alla GS-banor.
Zorro
Inlägg: 51
Blev medlem: 18 aug 2014, 10:28

Sandstream skrev: 28 maj 2019, 09:28 MGbokning-appen (Min Golf Bokning) har uppdaterats så att man nu kan importera alla sin golfvänner från gamla Min Golf. Mycket bra!

Det har även dykt upp en annan sak som ni kommer att se om ni går in på en tid där det redan finns spelare inbokade ;)
Var hittar du importen av golfvänner?
Skriv svar