Nikon Coolshot 20 GII

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
ElHombreDeSkandia
Inlägg: 10
Blev medlem: 11 aug 2020, 14:32

Hejsan. Är inne på att införskaffa mig en avståndskikare. Har tidigare använt mig av GPS klocka men saknar att få mer exakta avstånd.
Har spanat in Nikon Coolshot 20 GII. Någon som har erfarenhet av denna ? Eller någon annan i samma prisklass som kan rekommenderas.


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
stevvee
Inlägg: 1580
Blev medlem: 17 aug 2016, 08:12

ElHombreDeSkandia skrev:Hejsan. Är inne på att införskaffa mig en avståndskikare. Har tidigare använt mig av GPS klocka men saknar att få mer exakta avstånd.
Har spanat in Nikon Coolshot 20 GII. Någon som har erfarenhet av denna ? Eller någon annan i samma prisklass som kan rekommenderas.


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Jag har och säger bara nej. Snåla inte när du köper kikare, skall du snåla så fortsätt med GPS.

Halvkass på att träffa flaggan och rekommendationen när man använder den är att skjuta på något bakom först sen föra den över flaggan = du kommer alltid vara osäker ändå.
Driver: Callaway XR16
FW3 : Callaway XR16
Järn: Titliest AP2 718 4-P
Utility : Titleist T-MB 3
Wedgar: Titleist SM 7 50,54,60
Putter: Scotty Cameron newport 2,5
Boll: Titleist Prov1

Instagram : lord_stevvee , Stefanzgolf ihop med StefanL
WilsonKent
Inlägg: 183
Blev medlem: 07 aug 2018, 13:40

Jag håller med föregående skrivare:)
Satsa på en bra direkt som håller länge.och mer lättanvänd än den riktigt dåliga nikon 20.
Bushnell v4
Eller nikon stabilized
2 riktigt bra kikare

Sent from my CLT-L29 using Svensktgolfforum mobile app

ElHombreDeSkandia
Inlägg: 10
Blev medlem: 11 aug 2020, 14:32

stevvee skrev:
ElHombreDeSkandia skrev:Hejsan. Är inne på att införskaffa mig en avståndskikare. Har tidigare använt mig av GPS klocka men saknar att få mer exakta avstånd.
Har spanat in Nikon Coolshot 20 GII. Någon som har erfarenhet av denna ? Eller någon annan i samma prisklass som kan rekommenderas.


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Jag har och säger bara nej. Snåla inte när du köper kikare, skall du snåla så fortsätt med GPS.

Halvkass på att träffa flaggan och rekommendationen när man använder den är att skjuta på något bakom först sen föra den över flaggan = du kommer alltid vara osäker ändå.
Stort tack för input Bild


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
ElHombreDeSkandia
Inlägg: 10
Blev medlem: 11 aug 2020, 14:32

DormyarningeKent skrev:Jag håller med föregående skrivare:)
Satsa på en bra direkt som håller länge.och mer lättanvänd än den riktigt dåliga nikon 20.
Bushnell v4
Eller nikon stabilized
2 riktigt bra kikare

Sent from my CLT-L29 using Svensktgolfforum mobile app
Stort tack för input och rekommendation på bra kikare.


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Skriv svar