Garmin Approach S40

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
Sohlberg
Inlägg: 232
Blev medlem: 26 feb 2016, 08:40
Ort: Örebro

Hej!

Någon som har en Garmin Approach S40 som kan ge liten recension av den! Hur den är både på och utanför banan!
Driver: Cobra AeroJet 10.5
Spoon: Callaway Epic Max
FW5: Callaway Epic Max
Järn: Titleist 716 AP2 4-P
Wedge: Titleist 52-56-60
Putter: Odyssey White Hot OG One Wide
HCP: 15.6
mianto
Inlägg: 25
Blev medlem: 28 okt 2019, 22:06

Jag använder den enbart på banan av den enkla anledningen att jag har andra klockor till vardags.
Klockan tycker jag fyller mina behov klockrent, spelar ganska mycket men är inte avancerad på något sätt och tycker klockan fungerar perfekt med avstånd väldigt snabbt.
Massa statistik som man iofs kan ifrågasätta ibland men jag saknar ingenting och tycker den är prisvärd och nödvändig och jag tror min inmatning är delar av frågorna i statistiken :-)

Privat tycker jag nog den ändå är rätt ful, däremot ganska snygg som just golfklocka på banan.

Rekomenderar köp men har inte provat någon annan.
Vänsterspelare

Callaway Rouge ST
Callaway Rouge ST FW3
Callaway Rouge ST FW5
Mizuno JPX921
Titleist SM8 52/56/60
Ping Sigma 2 Anser Stelth
mianto
Inlägg: 25
Blev medlem: 28 okt 2019, 22:06

mianto skrev: 17 jun 2020, 16:53 Jag använder den enbart på banan av den enkla anledningen att jag har andra klockor till vardags.
Klockan tycker jag fyller mina behov klockrent, spelar ganska mycket men är inte avancerad på något sätt och tycker klockan fungerar perfekt med avstånd väldigt snabbt.
Massa statistik som man iofs kan ifrågasätta ibland men jag saknar ingenting och tycker den är prisvärd och nödvändig och jag tror min inmatning är delar av frågorna i statistiken :-)

Privat tycker jag nog den ändå är rätt ful, däremot ganska snygg som just golfklocka på banan men fungerar perfekt som vanlig klocka med.

Rekomenderar köp men har inte provat någon annan.
Vänsterspelare

Callaway Rouge ST
Callaway Rouge ST FW3
Callaway Rouge ST FW5
Mizuno JPX921
Titleist SM8 52/56/60
Ping Sigma 2 Anser Stelth
Sohlberg
Inlägg: 232
Blev medlem: 26 feb 2016, 08:40
Ort: Örebro

Va på Dormy och klämde och kände lite på den!
Tycker den kändes väldigt skön att ha på sig
Driver: Cobra AeroJet 10.5
Spoon: Callaway Epic Max
FW5: Callaway Epic Max
Järn: Titleist 716 AP2 4-P
Wedge: Titleist 52-56-60
Putter: Odyssey White Hot OG One Wide
HCP: 15.6
Skriv svar