Golfbyxor

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
Mikael316
Inlägg: 1299
Blev medlem: 23 jul 2015, 11:22
Ort: Eskilstuna

JohanAdministratör skrev:Jag är på jakt efter ett par mörkblåa golfbyxor. Klassiska marinblå. Inte klarblå, inte glitterblå som jag hittade ett par. Bara klassiska mörka blå golfbyxor. Någon som har några tips?
Jag har ett par Puma från förra året. Snygga, tycker själv årets är snyggare då de är lite kritsteck i dem. Peacoat tror jag deras mörkblå heter. Annars borde ju Under Armour ha, de kör ju rätt hårt med svart, grå och mörklbå vad det verkar som.
Driver Wilson Staff D200
Fairwaywood Adams XTD ti
Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2
Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60
Putter Odyssey #7 Versa

https://magolfblogg.wordpress.com/
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

JohanAdministratör skrev:Jag är på jakt efter ett par mörkblåa golfbyxor. Klassiska marinblå. Inte klarblå, inte glitterblå som jag hittade ett par. Bara klassiska mörka blå golfbyxor. Någon som har några tips?
Puma hade ett par riktig stiliga i fjol som var marin. Annars kommer Footjoy med ett par ruskigt fina mörkblå i år, jag vet till och med någon som säljer dem ;)
linys
Inlägg: 79
Blev medlem: 02 jul 2014, 14:04

JohanAdministratör skrev:Jag är på jakt efter ett par mörkblåa golfbyxor. Klassiska marinblå. Inte klarblå, inte glitterblå som jag hittade ett par. Bara klassiska mörka blå golfbyxor. Någon som har några tips?
Nike finns de ett par på xxl, kanske lite för mörk men ett tips. 599 för byxa o pike i helgen

Skickat från min D5803 via Tapatalk
Mikeryder
Inlägg: 57
Blev medlem: 06 apr 2015, 18:28

Jag provade ett antal byxor på dormy igår och det fanns marinblå men kommer inte ihåg märket. Finns på hemsidan också. Men de var väldigt tunna och lite prassliga.
Driver: Titleist 915D2 10,5° Stiff FW: 915F 15° stiff Hybrid: 816H1 19° stiff Järn: 716 AP2 5-pw, 4i T-MB KBS Tour Wedgar: Titleist SM6 50°,54°,58° Putter: Ping Vault Anser 2 Slate.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4710
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Mikeryder skrev:Jag provade ett antal byxor på dormy igår och det fanns marinblå men kommer inte ihåg märket. Finns på hemsidan också. Men de var väldigt tunna och lite prassliga.
Jag gillar det tunt och prassligt :)
Wedgie
Inlägg: 17
Blev medlem: 01 apr 2015, 18:51

Jag har ett 2 par från Uniqlo som jag tycker är mycket bra. Tighta och med lätt stretch, samt billiga. Finns att köpa från deras hemsida http://www.uniqlo.com/eu/en/product/men ... chinos2342

De har även riktigt bra pikéer och shorts.
Driver Titleist 915D3 8.5* Veylix Rome Roughneck S, tipped 1''
Spoon Adams 4060 14.5 Aldila NV S
Hybrid Adams A2ts Aldila Voodoo SNV8 S
Järn Epon AF-Tour 5 - PW KBS C-taper S
GW ska köpas
SW Titleist SM5 58*
Putter Scotty Cameron Phantom Futura
Skriv svar