Nordea Masters tillbaks på Bro Hof

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

MaxP skrev:Då är det officiellt att Golfway ska vara på plats så då kan jag berätta att även jag kommer vara på Bro Hof under kommande vecka.
Torsdag och fredag jobbar jag i Golfways monter under tävlingen! :D
Då ska jag försöka komma förbi och hälsa! :)
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

JohanAdministratör skrev:Riktigt trevlig terass där till och med servitören hade guld-Rolex!
Det är så vi rullar på Hofen! :lol:

Skämt åt sido så antar jag att det var en lite yngre kille (typ din ålder) med tatuerad arm?
Har lirat Stadium med honom en tidig morgon men minns fan inte vad han hette :(
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4708
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Sandstream skrev:
JohanAdministratör skrev:Riktigt trevlig terass där till och med servitören hade guld-Rolex!
Det är så vi rullar på Hofen! :lol:

Skämt åt sido så antar jag att det var en lite yngre kille (typ din ålder) med tatuerad arm?
Har lirat Stadium med honom en tidig morgon men minns fan inte vad han hette :(
Stämmer!


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4708
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

MaxP skrev:
JohanAdministratör skrev:
MaxP skrev:Då är det officiellt att Golfway ska vara på plats så då kan jag berätta att även jag kommer vara på Bro Hof under kommande vecka.
Torsdag och fredag jobbar jag i Golfways monter under tävlingen! :D
Yaay! Då kommer vi äntligen ses haha...
Yes! Det ser jag fram emot!

Nu är frågan hur man ska ta sig dit, vart man ska bo och allt det här. Samt om man kanske får möjlighet att spela lite golf dagen innan. Någon som är sugen kanske?
Jag flyttar till en egen ungkarlslya på måndag. Du får självklart bo hos mig om du vill.

Jag ordnat en luftmadrass och knäckebröd! Jag kommer ju dessutom åka fram o tillbaka varje dag.





Skickas från min iPhone via Tapatalk
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

JohanAdministratör skrev:
MaxP skrev:
JohanAdministratör skrev: Yaay! Då kommer vi äntligen ses haha...
Yes! Det ser jag fram emot!

Nu är frågan hur man ska ta sig dit, vart man ska bo och allt det här. Samt om man kanske får möjlighet att spela lite golf dagen innan. Någon som är sugen kanske?
Jag flyttar till en egen ungkarlslya på måndag. Du får självklart bo hos mig om du vill.

Jag ordnat en luftmadrass och knäckebröd! Jag kommer ju dessutom åka fram o tillbaka varje dag.

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Det var inget dåligt erbjudande Johan!
Jag tänker över det någon dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
kimlidberg
Inlägg: 112
Blev medlem: 25 maj 2014, 10:36
Ort: Gävle

Jag kommer vara på plats i också :) scramble 13:30 på castle på torsdag för den som ledsnar att titta på proffsen ;)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Driver: Nike Vapor Pro 9.5°
FW: Nike Vapor Flex 15°
Järn: Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper X Stiff
Wedgar: Nike VR Forged 52° / 56°
Putter: Nike Method Mod-30 SuperStroke Slim 3.0

#teamnike #motscratch
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

På grund av ett misstag från rättighetssäljaren kommer C More Golf inte sända Nordea Masters från Bro Hof den 2-5 juni.

http://press.cmore.se/pressrelease/show/67854

:(
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

Sandstream skrev:På grund av ett misstag från rättighetssäljaren kommer C More Golf inte sända Nordea Masters från Bro Hof den 2-5 juni.

http://press.cmore.se/pressrelease/show/67854

:(

Läste precis detta & känner bara, någon måste avgå!

Då jag är extremt intresserad hockey & följer mitt kära Västervik som precis tog sig upp i Hockeyallsvenskan så hade jag tänkt skaffa Cmores paket hur som. Men när Cmore tydligt deklarerade att dom skulle sända Nordea Masters med x-antal timmar så köpte jag skiten redan nu istället för att kallt ha väntat tills hockeysäsongen är igång (sitter redan på viaplay).

Nu blir man ju bara förbannad & jävligt besviken, visst fint att ha Cmore men PGA tourens tider ligger dessvärre rätt bedrövligt för en kille som jobbar 07-16 & spelar golf 07:00 varje ledig dag. FAN!

Frågan är nu, kommer SVT sända lika brett som tanken var att Cmore skulle gjort? oklart enligt med mig deras luddiga text. "parallellt" låter inte som samma mängd.
Saltar alltid en bra story
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Paradispetter skrev:Frågan är nu, kommer SVT sända lika brett som tanken var att Cmore skulle gjort? oklart enligt med mig deras luddiga text. "parallellt" låter inte som samma mängd.
SVT sänder faktiskt en hel del. Här hittar du tiderna:
http://www.svenskgolf.se/artiklar/blogg ... ea-masters
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

Sandstream skrev:
Paradispetter skrev:Frågan är nu, kommer SVT sända lika brett som tanken var att Cmore skulle gjort? oklart enligt med mig deras luddiga text. "parallellt" låter inte som samma mängd.
SVT sänder faktiskt en hel del. Här hittar du tiderna:
http://www.svenskgolf.se/artiklar/blogg ... ea-masters
Visst helt okej täckning för att vara SVT, men med tanke på att Cmores tanke var att köra både förmiddagspass & eftermiddagspass så blir man ju djupt besviken.
Saltar alltid en bra story
Skriv svar