Mailade med Komethallen (Barkarby Golfhall) och de installerar TopTracer på samtliga mattor i veckan
http://komethallen.se/styled-8/styled-14/
Komethallen installerar TopTracer!
- JohanAdministratör
- Site Admin
WOW! Snacka om uppgradering! Nu kommer jag börja åka dit istället för Ullna.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- Sandstream
Pratade med sonens kompis som går på golfgymnasiet och det var tydligen inte helt klart ännu men de har påbörjat arbetet.JohanAdministratör skrev:WOW! Snacka om uppgradering! Nu kommer jag börja åka dit istället för Ullna.
Mattorna är ok, bollarna är inte mycket att hänga i granen. Begagnade range bollar(!) från Viksjö golf. Lägg på 10-20% på driver resultatet på TopTracer så får du lite mer korrekta siffror.
Hemmaklubb: Ingarö GK
Driver Ping G400 Max
3W Ping G425
Irons Callaway Hot X2 3-PW (3-4 Hybrid)
Wedge Titleist SM5 50, 54 SM6 58
Putter Odyssey Works #7 Versa
Hdcp: 13.5
Driver Ping G400 Max
3W Ping G425
- Sandstream
Bollarna är riktigt sunkiga och det förvånar mig faktiskt med tanke på att de installerat Top Tracer.korben skrev:Mattorna är ok, bollarna är inte mycket att hänga i granen. Begagnade range bollar(!) från Viksjö golf. Lägg på 10-20% på driver resultatet på TopTracer så får du lite mer korrekta siffror.
Ja, känns som en konstig besparingsåtgärd.Sandstream skrev:Bollarna är riktigt sunkiga och det förvånar mig faktiskt med tanke på att de installerat Top Tracer.korben skrev:Mattorna är ok, bollarna är inte mycket att hänga i granen. Begagnade range bollar(!) från Viksjö golf. Lägg på 10-20% på driver resultatet på TopTracer så får du lite mer korrekta siffror.
Hemmaklubb: Ingarö GK
Driver Ping G400 Max
3W Ping G425
Driver Ping G400 Max
3W Ping G425
Tack för svaret! Fortsätter jag åka till Ullna som visserligen verkar ha kvar samma bollar som förra året, men fortfarande bättre än Komethallen då. Får dock konstiga längder på slagen på Toptracer där också, men verkar vara bättre om man står i mitten av hallen och långt ifrån väggarna.korben skrev:Mattorna är ok, bollarna är inte mycket att hänga i granen. Begagnade range bollar(!) från Viksjö golf. Lägg på 10-20% på driver resultatet på TopTracer så får du lite mer korrekta siffror.
Hcp: ~12
- Sandstream
Verkligen.korben skrev:Ja, känns som en konstig besparingsåtgärd.