Det är ju jättebra, nu vet du vart du ska lägga din träningstidJohanAdministratör skrev:Två härliga golfdagar är precis avklarade.
Spelade GolfStar International igår, bara första nio för det var för kall trots tidvis fint väder.
Idag har jag varit på GolfStar Bromma och präntat in min draw och svingspår och klubbhuvudvinkel.
Jag har ju lite lyx som har tillgång till en FlightScope via jobbet så det blev ett riktigt bra pass med massor av feedback från maskinen.
Efter utvärdering av gårdagens 9-hålare så konstaterar jag att jag inte kommer lägre i score mycket på grund av bristen på greenträffar och att jag inte lyckas göra up and down från runt greenen. Endast 3 av 9 träffar är för dåligt för att skjuta under 40 och närma sig par. Då missar jag green på ettan från 95m till flaggan, på tvåan från 30m, fyran 135, sexan 135, sjuan 135 och åttan 30m. Av de 6 missade greenerna var jag på foregreen på hål 1, 4, 8 och på hål 2 var jag precis utanför foregreen. Så det är nära men inte riktigt tillräckligt bra.
Sent from my iPhone using Svensktgolfforum