Youtube vlogs

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Getinthehole skrev:Har också svårt för honom. Tycker dock han tonat ner rejält senaste tiden i dom videos jag sett.
Försökte titta lite på videon med Paige Spiranac men Mark kunde inte ens hålla käften när hon skulle slå. Vet inte om det var för att hon är tjej.
linusrokko
Inlägg: 128
Blev medlem: 05 jan 2016, 08:56

Sandstream skrev:
Getinthehole skrev:Har också svårt för honom. Tycker dock han tonat ner rejält senaste tiden i dom videos jag sett.
Försökte titta lite på videon med Paige Spiranac men Mark kunde inte ens hålla käften när hon skulle slå. Vet inte om det var för att hon är tjej.
Samma sak i någon video jag såg med Meandmygolf, då han är med. Han håller inte käften när folk ska slå, och typ skojslår folk på axlarna, snackar när de ska slå m.m.

Man ser att folk blir lite smått irriterade, och då kan jag tänka mig att de ser ännu med less ut utanför kameran.
Foooore!
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Mark har ju tagit steget till underhållare - vilket kanske inte varit för alla. Mig inkluderat.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

MaxP skrev:Mark har ju tagit steget till underhållare - vilket kanske inte varit för alla. Mig inkluderat.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag har börjat tröttna rejält på crossfield, me and my golf, rick shiels och peter finch. De två sistnämnda är hyfsat bra fortfarande men underhållningen är inget vidare. Mer ren träning och test tack!
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

linusrokko skrev:Samma sak i någon video jag såg med Meandmygolf, då han är med. Han håller inte käften när folk ska slå, och typ skojslår folk på axlarna, snackar när de ska slå m.m. Man ser att folk blir lite smått irriterade, och då kan jag tänka mig att de ser ännu med less ut utanför kameran.
Förstår han inte själv att han framstår som en pajas? Upp som en sol, ner som en pannkaka för mig :(
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Gillar Crossfield, Gorilla james m.fl
E underhållande. Dock så vete fan om jag lär mig så mycket men underhållen blir jag. Gillar sjuka boys :lol: Inte allas humor men mig har de fast iaf.

Däremot om jag vill lära mig ngt så (å fjäskar ej nu) gillar jag verkligen mxpgolf.
Lätt att hänga med även för mig som e ganska ny å högt hcp. Pedagogisk å bra.

Har även en massa gamla dvder (som egentligen ej hör hit) med Simon Holmes. De tycker jag e kanoners.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
linusrokko
Inlägg: 128
Blev medlem: 05 jan 2016, 08:56

Getinthehole skrev:
JohanAdministratör skrev:
MaxP skrev:Mark har ju tagit steget till underhållare - vilket kanske inte varit för alla. Mig inkluderat.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag har börjat tröttna rejält på crossfield, me and my golf, rick shiels och peter finch. De två sistnämnda är hyfsat bra fortfarande men underhållningen är inget vidare. Mer ren träning och test tack!

Me and my golf? Är det dom två som alltid har matchande kläder och en fet Taylor Made tourbag i videon?

Dom tycker jag är rätt bra ändå. Inget trams eller flams. Rätt på instruktionerna och bra sådana.

Men håller med. Crossfield, Sheilds och Finch har gått ifrån golfen en del. Det är mycket onödig skit numera.

Såg någon course vlog med Shields eller Sheils vad han nu heter mot en kompis med 15 i hcp.

Herregud, han pratar om att han ska försöka spela in sig i The Open iår. Visst alla kan ha en dålig rond, men det var verkligen inget imponerande spel. Där sjönk han i mina ögon rejält.

Jag tycker att ska man prata golf, lära ut osv så ska man kunna spela själv med. Var verkligen inget jag såg i den vlogen.

Det är ändå Crossfield det jag sett när han spelar med Lee Westwood t ex. Spelar bra golf och är riktigt duktig. Men sen att han är riktigt flamsig i övrigt är ett rejält minus. Man skulle ju inte orka umgås med honom direkt...


Nä, jag saknar någon riktigt bra och rolig på YouTube. Finns fortfarande ett tomrum att fylla. Jag tror Crossfield och Shields populäritet hade dalat om någon ny kommit fram med mer fokus golfen.
Yes, Me and my golf är de två med matchande kläder och TM-bag
Foooore!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Spana in Quite the Chap


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Erikxson
Inlägg: 1061
Blev medlem: 16 maj 2014, 22:49
Ort: Golf Uppsala

Mark Crossfield går det inte titta på längre, men som tidigare har nämnts så är Peter Finch, Rick Shields & MeAndMyGolf rätt behagliga att titta på. Speciellt Peter's grymma sving, så otroligt mjuk och härlig sving.

Men den vlog jag har följt i ett par år nu är Karl Vilips, en ung och lovande australiensare https://www.youtube.com/channel/UC8vjEE ... tml5=False, får se om det blir något av den grabben.
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g
Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41"
Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0
Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M
Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500
HCP: 3-ish :roll:
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Spana in Quite the Chap och hand utmaning mot en högre swing speed. Rätt underhållande!


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skriv svar