Att jobba med golf

Här snackar vi allmänt om golf...
Felix Holm
Inlägg: 1
Blev medlem: 29 sep 2020, 08:21

Tjena!

Jag arbetar på Toptracer som är ett bolag grundat i Sverige för ca 14 år sedan. Vi utvecklar golfteknologi som revolutionerar golf som sport och vi växer så det knakar. Ni som har sett golf på TV eller varit på Ullna/Kista vet säkert vilka vi är. Gillar ni teknologi och golf är ni varmt välkomna att höra av er till mig! :D

Felix.holm@topgolf.com

https://careers.toptracer.com/
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Felix Holm skrev: 29 sep 2020, 08:25 Tjena!

Jag arbetar på Toptracer som är ett bolag grundat i Sverige för ca 14 år sedan. Vi utvecklar golfteknologi som revolutionerar golf som sport och vi växer så det knakar. Ni som har sett golf på TV eller varit på Ullna/Kista vet säkert vilka vi är. Gillar ni teknologi och golf är ni varmt välkomna att höra av er till mig! :D

Felix.holm@topgolf.com

https://careers.toptracer.com/
Jag kollade igenom de lediga platserna och insåg att jag inte riktigt hade vad som krävdes. :D
Ni har ingen öppning för en mysig kille som gillar ert arbete? :lol:
Användarens profilbild
svingit
Inlägg: 1382
Blev medlem: 29 dec 2016, 13:42
Ort: Knivsta

Felix Holm skrev: 29 sep 2020, 08:25 Tjena!

Jag arbetar på Toptracer som är ett bolag grundat i Sverige för ca 14 år sedan. Vi utvecklar golfteknologi som revolutionerar golf som sport och vi växer så det knakar. Ni som har sett golf på TV eller varit på Ullna/Kista vet säkert vilka vi är. Gillar ni teknologi och golf är ni varmt välkomna att höra av er till mig! :D

Felix.holm@topgolf.com

https://careers.toptracer.com/
Min nya hemmaklubb för nästa säsong, GolfUppsala tror jag testade topteacer för någon vecka sen. Dom verkar fundera på att använda det på rangen som Kista Golfcenter. Hu bra är Toptracer jämfört med Foresight GC Quad och Trackman?
WITB 2024

Driver: Titleist TSr4 9*.
FW3: Titleist TSr3 13,5*.
FW7: Titleist TSr2 21*
Järn: Titleist T150 (6-PW)
Wedgar: - Vokey SM10 50/8F - 54/10S - 58/12D.
Putter: Ping Pal 4 BeCu
Boll: Titleist Pro V1
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

svingit skrev: 29 sep 2020, 16:34Min nya hemmaklubb för nästa säsong, GolfUppsala tror jag testade topteacer för någon vecka sen. Dom verkar fundera på att använda det på rangen som Kista Golfcenter. Hu bra är Toptracer jämfört med Foresight GC Quad och Trackman?
Om du menar stand alone-lösningarna från Foresight och Trackman är de inte ens i samma liga. Toptracer kan bara analysera bollflykten.
Om du däremot menar tex Trackman Range, en konkurrent till Toptracer, vet jag inte hur de står sig då jag aldrig testat.

Generellt litar jag inte speciellt mycket på Toptracer men det ger ett ungefärligt hum om hur långt ett slag är.
Användarens profilbild
svingit
Inlägg: 1382
Blev medlem: 29 dec 2016, 13:42
Ort: Knivsta

Sandstream skrev: 30 sep 2020, 08:37
svingit skrev: 29 sep 2020, 16:34Min nya hemmaklubb för nästa säsong, GolfUppsala tror jag testade topteacer för någon vecka sen. Dom verkar fundera på att använda det på rangen som Kista Golfcenter. Hu bra är Toptracer jämfört med Foresight GC Quad och Trackman?
Om du menar stand alone-lösningarna från Foresight och Trackman är de inte ens i samma liga. Toptracer kan bara analysera bollflykten.
Om du däremot menar tex Trackman Range, en konkurrent till Toptracer, vet jag inte hur de står sig då jag aldrig testat.

Generellt litar jag inte speciellt mycket på Toptracer men det ger ett ungefärligt hum om hur långt ett slag är.
Menar standalone produkterna. Visste inte att Trackman hade liknande saker som toptracer.
WITB 2024

Driver: Titleist TSr4 9*.
FW3: Titleist TSr3 13,5*.
FW7: Titleist TSr2 21*
Järn: Titleist T150 (6-PW)
Wedgar: - Vokey SM10 50/8F - 54/10S - 58/12D.
Putter: Ping Pal 4 BeCu
Boll: Titleist Pro V1
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

svingit skrev: 30 sep 2020, 08:40Menar standalone produkterna. Visste inte att Trackman hade liknande saker som toptracer.
https://trackmangolf.com/products/range

Trodde bara Toptracer hade en range-produkt!? :?
Skriv svar