Den stora Tiger Woods-tråden

Här snackar vi allmänt om golf...
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

I går berättade Tiger Woods att han genomfört en andra operation i ryggen, knappt sex veckor efter den första. Känns som ett stort bakslag...:


Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4704
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Gamla caddien Steve Williams släpper bok med sin syn på tiden med Tiger. Verkar vara en del smuts i den boken...

http://www.golf.com/tour-and-news/caddi ... l-all-book
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

JohanAdministratör skrev:Gamla caddien Steve Williams släpper bok med sin syn på tiden med Tiger. Verkar vara en del smuts i den boken...

http://www.golf.com/tour-and-news/caddi ... l-all-book
Ser fram emot boken väldigt. Men som många andra kommentarer sagt - under storhetstiden bet Williams ihop och kallade sig själv till och med en del av ett lag och Tiger hård men rättvis. Tror det späs på en hel del i denna bok. Men sälja bra lär den göra...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarens profilbild
Rasmus Mildek
Inlägg: 329
Blev medlem: 09 aug 2015, 06:46

Kan bli hur bra som helst men förmodligen så är det mycket skitsnack, dock läsvärt skitsnack :)
WITB
Driver Cleveland Launcher (9)
Fw3 Cobra F8 (13)
Fw5 Callaway Alpha 816 (18)
Hybrid 5 (23) & 6 (27) Callaway BigBertha 19
Järn 6 Mizuno mp-h5 (30)
Järn 7-PW Titleist AP2 (34,38,42,48)
Wedgar Mizuno T-20 (54+60)
Putter Cleveland HB soft 8,5
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Rasmus Mildek skrev:Kan bli hur bra som helst men förmodligen så är det mycket skitsnack, dock läsvärt skitsnack :)
Precis som "The Big Miss" med andra ord ;)
Användarens profilbild
Rasmus Mildek
Inlägg: 329
Blev medlem: 09 aug 2015, 06:46

MaxP skrev:
Rasmus Mildek skrev:Kan bli hur bra som helst men förmodligen så är det mycket skitsnack, dock läsvärt skitsnack :)
Precis som "The Big Miss" med andra ord ;)
Jag har en enastående vinter framför mig. Har ej läst den heller så borde egentligen inte uttala mig innan jag läst den också.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
WITB
Driver Cleveland Launcher (9)
Fw3 Cobra F8 (13)
Fw5 Callaway Alpha 816 (18)
Hybrid 5 (23) & 6 (27) Callaway BigBertha 19
Järn 6 Mizuno mp-h5 (30)
Järn 7-PW Titleist AP2 (34,38,42,48)
Wedgar Mizuno T-20 (54+60)
Putter Cleveland HB soft 8,5
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Rasmus Mildek skrev:
MaxP skrev:
Rasmus Mildek skrev:Kan bli hur bra som helst men förmodligen så är det mycket skitsnack, dock läsvärt skitsnack :)
Precis som "The Big Miss" med andra ord ;)
Jag har en enastående vinter framför mig. Har ej läst den heller så borde egentligen inte uttala mig innan jag läst den också.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
The Big Miss är extremt läsvärd (tror jag läst den fyra gånger) om du vill förstå Tiger Woods, men läs den som sagt med en nypa salt.
Användarens profilbild
Rasmus Mildek
Inlägg: 329
Blev medlem: 09 aug 2015, 06:46

MaxP skrev:
Rasmus Mildek skrev:
MaxP skrev: Precis som "The Big Miss" med andra ord ;)
Jag har en enastående vinter framför mig. Har ej läst den heller så borde egentligen inte uttala mig innan jag läst den också.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
The Big Miss är extremt läsvärd (tror jag läst den fyra gånger) om du vill förstå Tiger Woods, men läs den som sagt med en nypa salt.
Tack för tipset! Borde göra det.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
WITB
Driver Cleveland Launcher (9)
Fw3 Cobra F8 (13)
Fw5 Callaway Alpha 816 (18)
Hybrid 5 (23) & 6 (27) Callaway BigBertha 19
Järn 6 Mizuno mp-h5 (30)
Järn 7-PW Titleist AP2 (34,38,42,48)
Wedgar Mizuno T-20 (54+60)
Putter Cleveland HB soft 8,5
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

JohanAdministratör skrev:Gamla caddien Steve Williams släpper bok med sin syn på tiden med Tiger. Verkar vara en del smuts i den boken...

http://www.golf.com/tour-and-news/caddi ... l-all-book
Jag började läsa boken i går och efter två kapitel är den väl lite sisådär. Intressant, absolut och jag tror den kommer att bli ännu mer intressant ju längre man kommer. Men halvdåligt skriven och ska jag vara ärlig så är jag mer intresserad av vad han säger om Tiger än Steves egen uppväxt.
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Jag läser en hel del, iofs mestadels scifi å horror, över vintern, så ska se om jag kan passa på å dra till med dessa nu när kvällarna e goa läskvällar.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Skriv svar