Trackman 4

Har du gamla golfgrejer du vill bli av med eller söker du nya posta en tråd här...
bankb
Inlägg: 10
Blev medlem: 06 jul 2018, 08:53

Jag tog det mycket kloka beslutet att skaffa mig en Trackman 4 för 2 år sen :) Jag älskar golf och älskar prylar, så en TM4 är väl den ultimata prylen :)

Har sedan dess bytt jobb och fått tillökning i familjen, så den väldigt fina orangea fyrkanten blir mest ståendes inomhus. Undrar om det finns någon lika golfnördig person här som tror sig ha bättre nyttan av den.

Kan tänka mig ett gäng kreativa lösningar om nån har ett behov eller mest bara är sugen på att ha ett riktigt skönt träningshjälpmedel.

- Lång och korttidshyra, kanske nån klubb som behöver ha en extra maskin under delar av säsongen eller inför event eller golfvecka eller liknande. Kanske något golfgymnasium som är sugna på att hyra för att deras elever ska få bättre träningsmöjligheter under både sommar och vinter?

- Hitta något samarbete där den används i simulator och nån har lokal för det (vilket jag inte har idag).

- Köpa hela rubbet från mig, till ett sannolikt mycket bättre pris än från Trackman själva idag. (runt 25 000 USD, till hög dollarkurs)

Eller vad ni nu har för bra förslag, det är bara att bomba på! Den finns i Växjö, men är ju inte så svår att transportera dit det behövs.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Jag tog mig friheten att flytta tråden till Köpes, säljes, bytes..
Wow vad häftigt att ha en TM hemma! Hoppas du hittar någon som kan ha mer nytta utav den. Med alla aspirerande golfare i Sverige borde ju någon vara intresserad.
bankb
Inlägg: 10
Blev medlem: 06 jul 2018, 08:53

Tack för flytten, var lite osäker på vart jag skulle lägga den.

Ja, en och annan aspirant hoppas jag på :) Med den hemma så önskar jag helt enkelt att jag bara skulle kunna stå och titta på siffrorna hela dagarna. Men men, får bli en annan gång i livet ;)
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Jag ska tipsa de pros jag träffar!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
johangolf
Inlägg: 1
Blev medlem: 16 feb 2019, 11:20

Hej, jag är intresserad av att köpa en TM4 för användning inomhus och utomhus. Är din TM för både inom och utomhusbruk?
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

johangolf skrev: 16 feb 2019, 11:24 Hej, jag är intresserad av att köpa en TM4 för användning inomhus och utomhus. Är din TM för både inom och utomhusbruk?
Jag tror @MaxP köpte den där...
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

JohanAdministratör skrev: 18 feb 2019, 13:00
johangolf skrev: 16 feb 2019, 11:24 Hej, jag är intresserad av att köpa en TM4 för användning inomhus och utomhus. Är din TM för både inom och utomhusbruk?
Jag tror @MaxP köpte den där...
Korrekt.
Driver99
Inlägg: 1
Blev medlem: 11 jan 2021, 15:26

Har du sålt din Trackman 4 efter dessa år? Skulle annars vara intresserad
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Driver99 skrev: 11 jan 2021, 15:27 Har du sålt din Trackman 4 efter dessa år? Skulle annars vara intresserad
Enligt inlägg ovan köpte @MaxP den.
Skriv svar