Var handlar ni?

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
Luckan
Inlägg: 1
Blev medlem: 15 jul 2022, 18:01

Senaste köpet var en Elvagn, som gjordes hos www.teetime.se - bästa köpte på länge, är inte alls lika trött efter 15 hål, orkar hela vägen. Klubbor köps alltid hos mitt pro efter test och svinganalys.
Sohlberg
Inlägg: 232
Blev medlem: 26 feb 2016, 08:40
Ort: Örebro

Handlar 95% på dormys…
Driver: Cobra AeroJet 10.5
Spoon: Callaway Epic Max
FW5: Callaway Epic Max
Järn: Titleist 716 AP2 4-P
Wedge: Titleist 52-56-60
Putter: Odyssey White Hot OG One Wide
HCP: 15.6
Mikaelanstad
Inlägg: 416
Blev medlem: 03 aug 2020, 09:06

Köper det mesta hos en PRO i grannstaden. Billigare än Dormy och bättre service


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Driver: Callaway Rogue ST Max LS 9°
Spoon Cobra LTDx 15°
7-Wood Taylormade Sim 2 Max 21°
Järn: Taylormade P770
Wedgar: Titleist SM8 50/54/58°
Putter: Taylormade Del Monte
mianto
Inlägg: 25
Blev medlem: 28 okt 2019, 22:06

Försöker handla på klubben, är inte dyrare och väldigt mycket bättre service men blir en del Dormy också.
Vänsterspelare

Callaway Rouge ST
Callaway Rouge ST FW3
Callaway Rouge ST FW5
Mizuno JPX921
Titleist SM8 52/56/60
Ping Sigma 2 Anser Stelth
Niklas
Inlägg: 1083
Blev medlem: 15 aug 2016, 11:30

Golfbollar är det vanligaste köpet och det är där Pro V1:or är billigast som styr. Brukar köpa på mig varannat år när de rear ut utgående modell och när det är sån där loyalty deal. Bara för att jag inte lyckas putta med någon annan boll. Tycker den är på tok för dyr egentligen.

Köpte mössa och vantar på klubben i våras och golfskor och paraply på Sky golf och sen har jag inte gjort några andra köp i år som är för golf. Köpte en ny wedge på dormy förra året. Borde väl köpa nya grepp nu iaf. Har inget intresse av att köpa nya klubbor. Tror inte det är där problemet med spelet sitter :lol: . Provade massa drivers när jag var på Sky golf men var ingen som gjorde något bättre än min nu 6 år gamla Callway XR 16. Jo, de lät bättre men räcker inte för min del.
Hcp: ~12
Användarens profilbild
Stripegolf
Inlägg: 5
Blev medlem: 28 dec 2021, 16:44

Nätet annars ett tips för de som vill få hem sakerna direkt och köpa direkt av golfmärkena. 🙂
Stripe golf - Golfbollar, golfhandskar och headcovers m.m. ⛳️ 🏌🏼‍♂️. Av golfare för golfare som vill ha högpresterande golfprodukter till låga priser.
Transalp01
Inlägg: 5
Blev medlem: 29 jul 2022, 14:24

Överallt :D

Lokala shopen Surahammar GK - när Pron har i lager eller kan få hem relativt snabbt, kan ofta ge bättre priser än man tror
Dormy - mest på rea
Budgetgolf - det mesta
https://www.customclubs.se/ - specialbeställningar och kampanj på lagervaror
Costco (golfbollar)
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Golf sky i konkurs så den som ska handla lär hitta bra priser där de närmsta veckorna…


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Skriv svar