Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jag är en återvändande golfare som just nu fortfarande slår rättså långt men snett ibland - så jag slår bort lite mkt bollar. Har spelat på Titleist tidigare och vill gärna spela dom igen men som sagt, stor bollåtgång nu...
Spelar på Wilson duo soft+ men tänker att det kan finnas bättre alternativ i den prisklassen? Gav 200 kr för ett dussin senast. Gillar bollar med mjuk känsla vid inspel, som väl alla andra
Driver: Callaway Rogue ST Max LS 9° Spoon Cobra LTDx 15° 7-Wood Taylormade Sim 2 Max 21° Järn: Taylormade P770 Wedgar: Titleist SM8 50/54/58° Putter: Taylormade Del Monte
robin.palmkvist skrev: ↑12 jul 2022, 08:12
Prova köpa begagnade bollar ex. Out -Of-Bounds, droppbollen m.m. Deras A och B klass av nyare bollar brukar vara väldigt bra i skick.
Mikaelanstad skrev: ↑12 jul 2022, 09:12
Vart i landet bor du? Om du är i närheten av Linköping åk till Tonkin. Där får du 16st Premiumbollar för 150-200kr
Driver: Callaway Rogue ST Max LS 9° Spoon Cobra LTDx 15° 7-Wood Taylormade Sim 2 Max 21° Järn: Taylormade P770 Wedgar: Titleist SM8 50/54/58° Putter: Taylormade Del Monte
Prova köpa begagnade bollar ex. Out -Of-Bounds, droppbollen m.m. Deras A och B klass av nyare bollar brukar vara väldigt bra i skick.
Funderar på det här med beggade bollar, förr i tiden spelade jag länge på samma bollar…blir det skillnad på det och att inte spela på nya.. går säkert att fördjupa sig i det.
Annars så har Dormy en Wilson boll som är väldigt bra för dom som inte slår så långt men vill ha en boll med mjuk känsla. Den heter Wilson Duo+ soft för 299:- (3 för2 har dom som erbjudande )
Driver: Cobra AeroJet 10.5 Spoon: Callaway Epic Max FW5: Callaway Epic Max Järn: Titleist 716 AP2 4-P Wedge: Titleist 52-56-60 Putter: Odyssey White Hot OG One Wide HCP: 15.6