R.I.P. Kungsängen Kings

Recensera eller fråga om tips...
stevvee
Inlägg: 1580
Blev medlem: 17 aug 2016, 08:12

Sandstream skrev:Fick höra i dag att rangen försvinner till nästa säsong. ICA behöver parkering till sina lastbilar.

Hörsägen men vi får kanske veta om det stämmer snart.
jag väntar fortfarande på det där lyftet för anläggningen som försäljningen till ICA skulle ge.
Driver: Callaway XR16
FW3 : Callaway XR16
Järn: Titliest AP2 718 4-P
Utility : Titleist T-MB 3
Wedgar: Titleist SM 7 50,54,60
Putter: Scotty Cameron newport 2,5
Boll: Titleist Prov1

Instagram : lord_stevvee , Stefanzgolf ihop med StefanL
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

stevvee skrev:jag väntar fortfarande på det där lyftet för anläggningen som försäljningen till ICA skulle ge.
Då är vi två!
Niklas
Inlägg: 1083
Blev medlem: 15 aug 2016, 11:30

Sandstream skrev: 13 jun 2021, 21:18
stevvee skrev:jag väntar fortfarande på det där lyftet för anläggningen som försäljningen till ICA skulle ge.
Då är vi två!
Så skönt att inte vara medlem i Golfstar längre. Bästa beslutet på länge. Men så tråkigt med Kings som jag tycket har rolig design. Kommer inte ihåg namnet på han som ritade, men det var väl någon av våra första proffs? Hursomhelst, han verkade inte ha ritat någon annan bana?
Hcp: ~12
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Niklas skrev: 17 jun 2021, 11:06
Sandstream skrev: 13 jun 2021, 21:18
stevvee skrev:jag väntar fortfarande på det där lyftet för anläggningen som försäljningen till ICA skulle ge.
Då är vi två!
Så skönt att inte vara medlem i Golfstar längre. Bästa beslutet på länge. Men så tråkigt med Kings som jag tycket har rolig design. Kommer inte ihåg namnet på han som ritade, men det var väl någon av våra första proffs? Hursomhelst, han verkade inte ha ritat någon annan bana?
Det var Anders Forsbrandt som ritade både Kings och Queens.
Ingen aning om han gjort fler banor.
Skriv svar