Prisvärd golf Europa

Recensera eller fråga om tips...
Golfaren37
Inlägg: 1
Blev medlem: 19 okt 2020, 13:53

Hej! Jag tänkte ta min skåpbil som jag ännu inte köpt men aa jag tänkte köpa en skåpbil som jag ska kunna bo i och åka söderut. Jag undrar vart jag borde åka, jag tänkte att jag skulle vilja hitta en bana ute i Europa som jag kan bli medlem i och spela där under vintern. Skriv gärna om ni vet någon bana ute i Europa som har ett rimligt medlemspris. Undrar också om det är någon som är intresserad att följa med? Nån som är lika tokig i golf som jag? Jag är en kille på 20 år.


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Golfaren37 skrev: 19 okt 2020, 14:06 Hej! Jag tänkte ta min skåpbil som jag ännu inte köpt men aa jag tänkte köpa en skåpbil som jag ska kunna bo i och åka söderut. Jag undrar vart jag borde åka, jag tänkte att jag skulle vilja hitta en bana ute i Europa som jag kan bli medlem i och spela där under vintern. Skriv gärna om ni vet någon bana ute i Europa som har ett rimligt medlemspris. Undrar också om det är någon som är intresserad att följa med? Nån som är lika tokig i golf som jag? Jag är en kille på 20 år.


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Jag gillar idén men av min erfarenhet är medlemskap i Europa (framförallt södra Europa) på en helt annan nivå än här i Sverige. I Spanien hade jag väl rekommenderat dig att hitta en bana som drivs/ägs av kommunen/staden för att komma undan så billigt som möjligt.
sweetfred
Inlägg: 12
Blev medlem: 13 apr 2016, 09:12

Nån av Megaklubbarna i Sthlm har gratis spel på Lumine (två bra banor en timme söder om Barcelona).
Kolla med Calle på Lumine!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

sweetfred skrev: 04 dec 2020, 09:58 Nån av Megaklubbarna i Sthlm har gratis spel på Lumine (två bra banor en timme söder om Barcelona).
Kolla med Calle på Lumine!
Tyvärr är samarbetet mellan GolfStar och Lumine över. Men de jobbar på nya samarbeten längre söderut så om det lanseras är det klockrent. Även Ekholmsnäs har haft något samarbete. Kolla där.

Skulle dock gissa att en del av banorna nere i Alicante-trakten har bra erbjudandet eftersom det är så många svenskar i de krokarna.
Användarens profilbild
hericson
Inlägg: 344
Blev medlem: 21 maj 2017, 19:59

sweetfred skrev:Nån av Megaklubbarna i Sthlm har gratis spel på Lumine (två bra banor en timme söder om Barcelona).
Kolla med Calle på Lumine!
Calle är inte kvar på Lumine.
/ HE
Skriv svar