PGA Championship

Här snackar vi allt som har med svenska tourer och världstourer att göra.
långryggen
Inlägg: 914
Blev medlem: 24 aug 2016, 07:23

Albatross skrev: 17 maj 2019, 20:02 Skönt att man inte signat upp på viaplay. Koepka tråkar ut dem verkar det som.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tycker inte att han tråkar. Spelar snabbt, slår drajvar som får det att glittra i mina ögon av avund och har ett närspel som matchar det långa spelet.
Det var inte många drives som "missades" öht, det var väl lite svaj sista nio, i övrigt en otroligt imponerande insats!
Hellre långt och rakt än kort och snett!

Taylor Made SIM MAX 9°, Fujikura ventus blue 6
Taylor made M6, 15°
Taylor made M6 hybrid 19°
Mizuno JPX900 PW-J4 46°-24°
Titleist SM7 raw, 50°, 54°, 58°
Putter Ping Anser Cadence TR Anser 2

hcp, 7-8
Niklas
Inlägg: 1083
Blev medlem: 15 aug 2016, 11:30

Såg sammanfattningen av varje slag Brooks Koepka slog på söndagen. Jag tror han missade varje drive som var i motvind. Känner mig genast bättre med mitt usla spel i motvind...
Hcp: ~12
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Niklas skrev: 21 maj 2019, 08:36 Såg sammanfattningen av varje slag Brooks Koepka slog på söndagen. Jag tror han missade varje drive som var i motvind. Känner mig genast bättre med mitt usla spel i motvind...
Kopeka slår ju ner på bollen ett par grader med sin driver vilket genererar en del extra spinn så det är inte optimalt i motvind.
Ska bli kul att se honom på The Open. Hoppas det blåser!
Användarens profilbild
StefanL
Inlägg: 755
Blev medlem: 17 feb 2016, 20:26
Ort: Ludvika
Kontakt:

Sandstream skrev:
Niklas skrev: 21 maj 2019, 08:36 Såg sammanfattningen av varje slag Brooks Koepka slog på söndagen. Jag tror han missade varje drive som var i motvind. Känner mig genast bättre med mitt usla spel i motvind...
Kopeka slår ju ner på bollen ett par grader med sin driver vilket genererar en del extra spinn så det är inte optimalt i motvind.
Ska bli kul att se honom på The Open. Hoppas det blåser!
Han vann i vinden på shinnecock hills.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vänsterspelare
Hemmabana: Hagge GK
BanHcp: 12,6
RangeHcp: 2
SvingHcp: +1(enligt Stevvee)
Gamebook: Stefan Lundgren
Instagram: StefanLundgren
Instagram: StefanzGolf Tillsammas med Stevvee
https://www.youtube.com/c/StefanLundgren
Det är kul, men framförallt roligt!
Skriv svar