Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Igår kväll slog jag 80 bollar på World of Golf. Först lugna fina wedgeslag och sedan mot slutet, fullsvingar med blandade klubbor. Inte en tillstymmelse till smärta i handleden, så nu kan jag äntligen känna att nästa säsong inte är hotad.
Nu gäller det att försöka få in återkommande rangeträning, kanske någon lågsäsongslektion och försöka väcka liv i gymträningen igen, så att man ger sig själv bra förutsättningar inför våren
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60 Fw3: TaylorMade M1 2017 Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60 Putter: Piretti Cottonwood II HCP: 15,2
Hollowind skrev:Igår kväll slog jag 80 bollar på World of Golf. Först lugna fina wedgeslag och sedan mot slutet, fullsvingar med blandade klubbor. Inte en tillstymmelse till smärta i handleden, så nu kan jag äntligen känna att nästa säsong inte är hotad.
Nu gäller det att försöka få in återkommande rangeträning, kanske någon lågsäsongslektion och försöka väcka liv i gymträningen igen, så att man ger sig själv bra förutsättningar inför våren