Upptakt säsong 2021

Dela med dig av din träning, ditt spel och golfliv! Kalla det blogg eller dagbok, du bestämmer!
Användarens profilbild
SGPing
Inlägg: 18
Blev medlem: 15 jan 2021, 22:19

Haha, missade den "detaljen". Får glädja mig över att jag i alla fall hade en lite bonuscheck att utnyttja som avdeag på priset för CF:n. Får fullt avdrag för CF-kostnaden på klubbpriset sedan i alla fall. BildBild
MacAllan skrev:
SGPing skrev: 11 mar 2021, 22:10 Surt sa räven!
Dormys vårrea startade tyvärr några dagar försent. Synd jag hann beställa min driver bara några futtiga dagar innan, hade annars sparat in ca 500 kr om jag åkt på CF nu istället.
Ja, ja, den nya driver är värd sitt fulla ordinariepris också. Men surt sa räven. BildSmartSelect_20210311-220332_Chrome.jpeg5746307128_12ec25bd79_z-01.jpeg

Sent from my SM-G960F using Svensktgolfforum mobile app
Rean gäller inte CF saker utan endast standard klubbor, var klubban standard även efter CF så kan du alltid snacka med dom alternativt använda öppet köp och sedan köpa den igen.
Sent from my SM-G960F using Svensktgolfforum mobile app

Användarens profilbild
SGPing
Inlägg: 18
Blev medlem: 15 jan 2021, 22:19

Är i chock! Fick idag meddelande om att min nya driver finns att hämta ut. Tog bara 10 dagar och är exakt en månad före preliminära leveransdatumet.
Nu blir det en tidigare tur till Dormy än planerat, men är så sugen att hålla i den nya drivern. BildBildBildBild

Sent from my SM-G960F using Svensktgolfforum mobile app

Skriv svar