Jag 08an en urstockholmare.

Dela med dig av din träning, ditt spel och golfliv! Kalla det blogg eller dagbok, du bestämmer!
08an
Inlägg: 5
Blev medlem: 29 maj 2015, 18:17

Som infödd medelålders Stockholmare som har levt här i stort sett hela mitt liv så har jag gjort en del iakttagelser och skönjt en hel del tendenser och fenomen genom åren. Jag har trampat de flesta av stadens gator oavsett timme på dygnet jag har färdats på vattnen runt och i kring i staden, länet vinter som sommar. Har brukat kommunaltrafikens alla nät och varit på om inte alla så de flesta av dess hållplatser och stationer. Vandrat i våra skogar och nationalparker jag har sprungit på lokal i ett par decennier besökt många av stadens begivenheter och sportevenemang deltagit i några jobbat på en del. Är aktiv i försvarets frivilligrörelser är och har varit aktiv inom olika discipliner inom idrotten det på mestadels på en högnivå men också som nybörjare och det sedan 80-talet. Har varit verksam i näringslivet och jobbat ideellt i kommun, föreningar, i kyrkan och har i och med det verkat på toppen men har också även fallit ner och fått uppleva botten. Vilket har gjort att jag har besökt och vistats i många av våra finaste av lokaler men också även bland de mest mörka och smutsigaste ställena i vår stad.
Men framför allt är jag en golfare. Det sedan 1988 och har ett Hcp på 4,9 har var nere på 3,5. Men har varit skadad de tre senaste åren. Har rehabat dukrigtbså jag hoppas kunna komma tillbaka i år (-15) och kunna prestera bra samt att jag vill komma igång och tävla.
Väl mött på banan!
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Välkommen hit!
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Hej å välkommen
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Skriv svar