Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Här kommer en presentation om en ny golfnörd på detta forum.
Bor i Jönköping och älskar golf och idrott i allmänhet. Spelat sen 25 år tillbaka och professionell sen 2002. Har gjort en tävling på Europatouren och spelade mycket fram till 2010. Efter det har jag instruerat. Golfplaisir, Gute Golfskolor, Götaströms GK och till sist head pro på Värnamo GK. Nu är jag student och läser försäljning och marknadsföring. Har även hunnit med ett år på Dormy i Jönköping.
Bor i Jönköping och älskar golf och idrott i allmänhet. Spelat sen 25 år tillbaka och professionell sen 2002. Har gjort en tävling på Europatouren och spelade mycket fram till 2010. Efter det har jag instruerat. Golfplaisir, Gute Golfskolor, Götaströms GK och till sist head pro på Värnamo GK. Nu är jag student och läser försäljning och marknadsföring. Har även hunnit med ett år på Dormy i Jönköping.
Mitt nya mål är att ta medalj i Ski & Golf World Championship
Mvh
Henrik
Välkommen! Pappa var länge medlem i Götaström, många tallar i vägen där Värnamo gillar jag skarpt!
Ja många tallar på Götaström Tyvärr så rensade de ut ett antal tusen tallar en höst och sen blåste många tallar ner vid stormen för ett par år sedan. Så har du inte spelat där på ett tag så är det ca 10 000 tallar mindre