Idag blev det ett kortpass på rangen på World of Golf som en paus i tentapluggandet. Alltid skönt att få dänga iväg några bollar, oavsett vad fokuset för dagen är. Idag var det lite halvt planlöst, men jag ville förstås ändå prestera bra. Det gjorde jag inte. Det gick otroligt dåligt idag och max 50% av slagen var ens dugliga. Problemet var en mycket stark hook som återkom med nästan alla klubbor. Det var länge sedan den gjorde sig så påmind. Mot slutet av hinken (80 bollar) så började det kännas bättre och jag avslutade med några riktigt trevliga bollar med hybridfyran.

Kikade in på Dormy också och skaffade tre nya handskar inför säsongen. Jag hade egentligen tänkt köpa Perma Soft som jag har just nu, då jag var väldigt nöjd med både känslan och hållbarheten. Dock var den slut i Men's M som är min storlek. Så det fick bli storebror Players Glove. Den satt som en dröm på handen, men jag är lite orolig att den kommer ta slut fort tack vare det tunna fina skinnet. Vi får se hur länge tre räcker helt enkelt. Dock premiäras den först när det blir tal om riktiga rundor. Tänker inte slita på dem på rangen mitt i vintern