I den satt scorekortet hur bra som helst och det fanns fack för penna och peggar. Han hade köpt sin på Frösåker.
Någon annan som använder en sådan? Ytterligare en onödig men väldigt nödvändig pryl haha.
Typ en sån här:

Rolig fakta kring detta är att min mor och min farbror tillsammans tog fram en liknande produkt för många år sen när de båda var mellan jobb så att säga. Den sålde aldrig särskilt bra och det finns flera lådor kvar som jag bland annat har och säljer i Shopen, väldigt populära nuförtiden!JohanAdministratör skrev:En kompis hade en scorekortshållare - såg ut som en plånbok han fäst vid bagen.
I den satt scorekortet hur bra som helst och det fanns fack för penna och peggar. Han hade köpt sin på Frösåker.
Någon annan som använder en sådan? Ytterligare en onödig men väldigt nödvändig pryl haha.
Typ en sån här:
Har du bild på den Max?MaxP skrev:Rolig fakta kring detta är att min mor och min farbror tillsammans tog fram en liknande produkt för många år sen när de båda var mellan jobb så att säga. Den sålde aldrig särskilt bra och det finns flera lådor kvar som jag bland annat har och säljer i Shopen, väldigt populära nuförtiden!JohanAdministratör skrev:En kompis hade en scorekortshållare - såg ut som en plånbok han fäst vid bagen.
Typ en sån här:
Ingen bild just nu men kan fixa en nästa gång jag är på klubben. Men de är extremt basic, som en plånbok fast större i svart skinn.Erikxson skrev:Har du bild på den Max?MaxP skrev:Rolig fakta kring detta är att min mor och min farbror tillsammans tog fram en liknande produkt för många år sen när de båda var mellan jobb så att säga. Den sålde aldrig särskilt bra och det finns flera lådor kvar som jag bland annat har och säljer i Shopen, väldigt populära nuförtiden!JohanAdministratör skrev:En kompis hade en scorekortshållare - såg ut som en plånbok han fäst vid bagen.
Typ en sån här:
Jag har tänkt införskaffa en för att scorekorten har en vilja att hoppa ur bakfickan när man har långbyxor.
Men dom allra flesta ser ju förjävliga ut rent utsagt.
Det låter bra, fixa gärna en bild duMaxP skrev: Ingen bild just nu men kan fixa en nästa gång jag är på klubben. Men de är extremt basic, som en plånbok fast större i svart skinn.
Erikxson skrev:Det låter bra, fixa gärna en bild duMaxP skrev: Ingen bild just nu men kan fixa en nästa gång jag är på klubben. Men de är extremt basic, som en plånbok fast större i svart skinn.
Ser bra ut, vad tar du för ett stycke inkl. frakt?MaxP skrev:[BILD]Erikxson skrev:Det låter bra, fixa gärna en bild duMaxP skrev: Ingen bild just nu men kan fixa en nästa gång jag är på klubben. Men de är extremt basic, som en plånbok fast större i svart skinn.
[BILD]
[BILD]
Ink frakt säger vi 150kr!Erikxson skrev:Ser bra ut, vad tar du för ett stycke inkl. frakt?MaxP skrev:[BILD]Erikxson skrev: Det låter bra, fixa gärna en bild du
[BILD]
[BILD]