Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Getinthehole skrev:Var även inne på Nike factory outlet som ligger bredvid. Dom sålde flera olika modeller av golfskorna lunar eller vad dom heter. Storlek 41-44 på dom och 585kr för ett par. Något par kostade endast 300kr.
Har aldrig sett golfskor på Nikes outlet på Freeport. Gött att höra att det kommit in några! Vet du vilken Lunar-modell? Lunar Command är jag inte så sugen på men Lunar Control III däremot!
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60 Fw3: TaylorMade M1 2017 Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60 Putter: Piretti Cottonwood II HCP: 15,2
Nike Golf-piké för 199:- hos XXL, nedsatt från 500. Otroligt bra passform för mig som är lång och bredaxlad men inte så stor runt magen. Finns i blått, svart och vitt.
Samuelelel skrev:Nike Golf-piké för 199:- hos XXL, nedsatt från 500. Otroligt bra passform för mig som är lång och bredaxlad men inte så stor runt magen. Finns i blått, svart och vitt.
Samuelelel skrev:Nike Golf-piké för 199:- hos XXL, nedsatt från 500. Otroligt bra passform för mig som är lång och bredaxlad men inte så stor runt magen. Finns i blått, svart och vitt.
Haha, ja jag såg nu att det kanske blev lite märkligt . Till mitt försvar så tycker jag dock det är sällan tröjor överlag är långsmala i passformen, brukar bli väldigt vida när man går upp till L-XL i storlek..
Någon som bor i närheten av Vingåker och deras Factory Outlet så har de en ställning med Nikekläder i storlek Medium och 34-32 för 299 kr plagget.
Så gillar ni Nike och är ca 185-190 cm lång så finns det mycket olika färger och typer av kläder... låter nu som en hel avdelning men de hade en snurra och personalen sa att de hade mer i lager.
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa