Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Efter att ha använt samma par i snart fem år så ansåg jag att det behövde uppdateras. Ett par med mörka glas och ett par med Oakleys "golf lens" som jag aldrig provat!
Efter att ha använt samma par i snart fem år så ansåg jag att det behövde uppdateras. Ett par med mörka glas och ett par med Oakleys "golf lens" som jag aldrig provat!
Paradispetter skrev:Äntligen lite paket ifrån både Wilson & England..
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hur funkar det att beställa från england? Och vad går det på?
Är det direkt från wilson?
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Satt och slösurfade på FB och hittade en Versa 7 med SS 2.0 på för ett bra pris.
Köpte den bara för att jag har velat prova den modellen.
Provade den idag under rundan och första puttern gav en birdie från 5m men hade problem senare under rundan på längre puttar med längdkontroll men det är nog mest en vanesak.
Golo3 puttern kommer nog komma tillbaka i bagen om det inte skulle bli sjukt mycket bättre puttning, och det tror jag inte en putter kan ändra på.
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish
Får förhoppningsvis mina nya klubbor nästa vecka!
F*n va jag längtar....
Driver: Cobra AeroJet 10.5 Spoon: Callaway Epic Max FW5: Callaway Epic Max Järn: Titleist 716 AP2 4-P Wedge: Titleist 52-56-60 Putter: Odyssey White Hot OG One Wide HCP: 15.6