Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mikael316 skrev:Idag bär det av för en kvällsrunda på frösåker. Hoppas det är så bra som ni säger.
Du får återkomma med rapport!
Äventyret börjar framförallt på hål 9!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Så jävla fin bana!!! En bana där det minst sagt kostade att träffa fairwaybunkrar. Dessa var svårare än greenbunkrarna på hemmabanan. Vi spelade från gult tee och det kändes då som man slog över de svåra zonerna rätt enkelt, skulle nog bli väldigt mycket svårare från vit. Dock så behövdes inte det då greenerna vägde upp, det gällde verkligen att ligga rätt.
Mitt eget spel var helt ok, +5 efter 5 med en trippel och 2 bogeys. Sen slutade ronden +5.
Absolut att det blir en återkomst dit!!
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Idag planerar jag det sista inför vår 2 veckor långa norrlandstripp, ska upp till bland annat Treriksröset!
Golfbagen åker med och en bana som vi bara måste spela är Sveriges nordligaste bana, Björklidens GK. Det kommer att bli riktigt häftigt
En usel dag på Golfbanan är i alla fall bättre än en kanondag på jobbet!
ricky skrev:Idag planerar jag det sista inför vår 2 veckor långa norrlandstripp, ska upp till bland annat Treriksröset!
Golfbagen åker med och en bana som vi bara måste spela är Sveriges nordligaste bana, Björklidens GK. Det kommer att bli riktigt häftigt
Kul! Har hört grymt mycket gott om upplevelsen på Björkliden!