Den stora tråden: Idag sköt jag...(dagens score)

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
Jocke

Bild
Senast redigerad av Jocke den 19 jul 2014, 09:06, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin

du är nog snart nere på singel jocke
Användarens profilbild
Jocke

JohanSGF skrev:du är nog snart nere på singel jocke
Mja, med en treåring hemma och tvillingar som kommer i september så lär det dröja men sakta men om några år så ;)
Gössätersgolfaren

Var på Läckö i dag och skrapade ihop 36p. 105 slag, jag är nöjd eftersom det var första rundan efter min senaste sänkning. Målet för säsongen nu är att ta mej under 100 slag på en runda.

Ha det bra!
Driver: Nike
Trä3a : Wilson
Rescue3: Scoreman
Järn 4 - P Taylor Made r11
Sw: Acer 56gr.
Putter: Odyessy 2 ball
Hcp: 17,1
Användarens profilbild
joakimhalvarsson

Precis spelat klart dagens runda på Forsbacka GK. Slutade med en helt ok score på 71 brutto. Missade mycket från tee tyvärr!
Drive: Cobra AMP 9.5°
Spoon: Cobra AMP-Cell
Järn: Cobra AMP forged
Wedgar: Wishon 52°/56°
Putter: Taylor Made Spider
Bollar: Titleist Prov1X 2014
HCP: 2.0
ricky

Var idag på Vara-Bjertorp GK. Mycket nöjd med både banan och spelet ifrån min sida! Tyvärr så hade jag inte riktigt marginalerna med mig på sista 9 men skrapade ändå ihop stabila 35p !
En usel dag på Golfbanan är i alla fall bättre än en kanondag på jobbet!
trippelhej

Bild

Bästa rundan hittills
Användarens profilbild
Sandstream

Planen var att gå 18 hål på International (utanför Arlanda) men det blev bara 3 hål innan vi fick bryta för regn och blixtar :(

Första gången jag var där och det blev som sagt bara 3 hål men det kändes lite lågbudget. Liten range med lösa mattor, sunkiga rangebollar, trist shop och mackor där salladen började bli gul/brun :cry:
Användarens profilbild
Jocke

Sandstream skrev:Planen var att gå 18 hål på International (utanför Arlanda) men det blev bara 3 hål innan vi fick bryta för regn och blixtar :(

Första gången jag var där och det blev som sagt bara 3 hål men det kändes lite lågbudget. Liten range med lösa mattor, sunkiga rangebollar, trist shop och mackor där salladen började bli gul/brun :cry:
Då vet man vart man inte ska åka :) Trist att det bara blev 3 hål!
linys

Sandstream skrev:Planen var att gå 18 hål på International (utanför Arlanda) men det blev bara 3 hål innan vi fick bryta för regn och blixtar :(

Men banan är fin, vi fick dock kriga för att gå om fyrbollar i vår två boll där idag.
Skriv svar