Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Idag har jag kickat igång annonsering för Golfstars julkalender på facebook. Vi hade ingen black friday så tänkte att 24 erbjudanden som en julkalender kan funka istället...
Konstaterar även att vädret är kick-ass bra. Jag är utsövd. Ombygget av lägenheten börjar se klart ut och att jag idag får en ny jobbtitel.
JohanAdministratör skrev:Idag har jag kickat igång annonsering för Golfstars julkalender på facebook. Vi hade ingen black friday så tänkte att 24 erbjudanden som en julkalender kan funka istället...
Konstaterar även att vädret är kick-ass bra. Jag är utsövd. Ombygget av lägenheten börjar se klart ut och att jag idag får en ny jobbtitel.
Fan, det låter som du verkligen hatar måndagar
Förövrigt har jag gått igenom ett par förslag på din nya jobbtitel:
Dinosaur Supervisor
Shredded Cheese Authority
Chief Trouble Maker
Penguinologist
Chief of Unicorn Divison
I dag har jag planerat sommaren 2017, eller ja, börjat med grovplaneringen iallafall!
Hoppas på ett par turnéer runt om i landet - finns det några önskemål?
MaxP skrev:I dag har jag planerat sommaren 2017, eller ja, börjat med grovplaneringen iallafall!
Hoppas på ett par turnéer runt om i landet - finns det några önskemål?
I dag fick jag veta att det blir en hel del tid i värmen i vinter, det ska bli ganska skönt faktiskt.
Dessutom tog jag sönder min femte (!) mobilhållare till stativ på strax över ett år - är det någon som har förslag på en hållare som faktiskt håller?
I dag provade jag protracer på ullnaindoor och mäkta besviken jag blev på det. Inte alls vad jag hade förväntat mig. Känns mer som något ploj med polarna än ett träningshjälpmedel
stevvee skrev:I dag provade jag protracer på ullnaindoor och mäkta besviken jag blev på det. Inte alls vad jag hade förväntat mig. Känns mer som något ploj med polarna än ett träningshjälpmedel
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kom på att du frågade mig om vart jag slog i TM.
Golflab STHLM har två simulatorer, riktigt skönt ställe måste jag säga, värt resan så länge Uppsala inte har nått att erbjuda.
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish