Johan - 2024 nu kör vi!!

Dela med dig av din träning, ditt spel och golfliv! Kalla det blogg eller dagbok, du bestämmer!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4706
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

El Valle hål 17. En otroligt vacker golfbana med design från himmelriket/Nicklaus.

Bild

El Valle hål 10. Två enorma klippor på höger sida, waste area hela vänster sida och en green beskyddad av tre bunkrar. Mitt favorithål på hela resan. Wow asså!

Bild
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4706
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Hacienda Riquelme hål 9. På varsin sida om vattnet spelades hål 9 resp. hål 18. Två riktigt tuffa hål som avslutning på de båda niohålsslingorna.

Bild

Hål 11, banans karaktär hade stora bunkrar och waste area med stora grästussar som bokstavligt talat slukade bollar!


Bild
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4706
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Las Colinas - grym banan av annan karaktär jämfört med de ovan.
Mer av en parkbana. Men snäppet bättre i kvalitet.

Bild
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Hej Johan,

Resterande medlemmar på forumet har röstat och med ett klart resultat (1191-0) kommit fram till att du inte längre får lägga upp några bilder på dina härliga golfresor under perioden oktober-maj.

Var snäll att respektera detta.

Golfiga hälsningar,
Svenskt Golfforums medlemmar
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

P.S. Ser underbart härligt ut och jag är bra avundsjuk och längtar bara mer till min resa!

D.S.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4706
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

MaxP skrev:Hej Johan,

Resterande medlemmar på forumet har röstat och med ett klart resultat (1191-0) kommit fram till att du inte längre får lägga upp några bilder på dina härliga golfresor under perioden oktober-maj.

Var snäll att respektera detta.

Golfiga hälsningar,
Svenskt Golfforums medlemmar
:D :D :D

Jag lovar att inte lägga upp så många från Melbourne..
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4706
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Klubborna är officiellt undanlagda. Nyputsade och dags för dem att vila upp sig likt en björn i idé.
Jag väcker de till liv igen i mars.

Det kan bli någon runda i Australien, men isf blir det med hyrklubbor. Jag har inte riktigt bestämt mig för spel där eller inte.

Återkommer med en summering av säsongen.
Användarens profilbild
manget
Inlägg: 256
Blev medlem: 12 aug 2015, 14:49

JohanAdministratör skrev:Klubborna är officiellt undanlagda. Nyputsade och dags för dem att vila upp sig likt en björn i idé.
Jag väcker de till liv igen i mars.

Det kan bli någon runda i Australien, men isf blir det med hyrklubbor. Jag har inte riktigt bestämt mig för spel där eller inte.

Återkommer med en summering av säsongen.

Är det verkligen fysiskt möjligt att hålla sig från att spela golf i Melbourne? :mrgreen: :D :lol:
Det kryllar ju av bucket list banor där!
WITB
Driver: TSi3
Spoon: Cobra F6
Järn 3: Titleist U500
Järn 4-7: Titleist 620 CB
Järn 8-P: Titleist 620 MB
Wedgar: Vokey SM8 (50/54/60)
Putter: SIK
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4706
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

manget skrev:
JohanAdministratör skrev:Klubborna är officiellt undanlagda. Nyputsade och dags för dem att vila upp sig likt en björn i idé.
Jag väcker de till liv igen i mars.

Det kan bli någon runda i Australien, men isf blir det med hyrklubbor. Jag har inte riktigt bestämt mig för spel där eller inte.

Återkommer med en summering av säsongen.

Är det verkligen fysiskt möjligt att hålla sig från att spela golf i Melbourne? :mrgreen: :D :lol:
Det kryllar ju av bucket list banor där!
Jag vet :o Har inte spikat till 100% att det inte blir golf. Vännen jag ska åka med spelar inte alls och han vi ska hälsa på spelar någon enstaka runda per år bara.
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

JohanAdministratör skrev:Jag vet :o Har inte spikat till 100% att det inte blir golf. Vännen jag ska åka med spelar inte alls och han vi ska hälsa på spelar någon enstaka runda per år bara.
Perfekt tillfälle att inviga dem i sporten då! :D
Skriv svar