I dag.
Ja, under 56,5 poäng ser det verkligen ut att bli!Wolfsheim skrev:Under 56.5 poäng tillsammans å Pats vinner med mer än 3poäng. Ger lite på kontot iaf isf.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Falcons lirar grymt bra. Men jag hade hoppats på mer av matchen - kändes aldrig som Patriots gått ur bussen riktigt...
Det e två stora skillnader i lagen ikväll som jag ser det.
Patriots får inga yards ut av sitt springspel, å får då inget gratis i sitt passningsspel pga det.
Å sen så e det stor skillnad i "the hands" ikväll med. Patriots wrs å te fångar inget. Falcons wr å te fångar allt.
Lägg oxå därtill som du säger att Patriots verkar ha the guts kvar i spelarbussen till skillnad på Falcons jävla vinnarvilja så e det ej lätt att vinna matcher. Men gött å se för Avskyr NEP.
Patriots får inga yards ut av sitt springspel, å får då inget gratis i sitt passningsspel pga det.
Å sen så e det stor skillnad i "the hands" ikväll med. Patriots wrs å te fångar inget. Falcons wr å te fångar allt.
Lägg oxå därtill som du säger att Patriots verkar ha the guts kvar i spelarbussen till skillnad på Falcons jävla vinnarvilja så e det ej lätt att vinna matcher. Men gött å se för Avskyr NEP.

Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Hemmaklubb Albatross Gk
När ska jag lära mig att inte ropa hej för tidigt...
This is why I love football.
Dem börjar ta emot Bradys passningar å dem e ikapp Därför de e det bästa laget senaste 15 åren. (Tar emot att erkänna) Dock så hoppas man ju på att Falcons sätter poäng nu i sista bollkontrollen.
Dem börjar ta emot Bradys passningar å dem e ikapp Därför de e det bästa laget senaste 15 åren. (Tar emot att erkänna) Dock så hoppas man ju på att Falcons sätter poäng nu i sista bollkontrollen.
Hemmaklubb Albatross Gk
Hemmaklubb Albatross Gk
Jag får ta tillbaka allt - Vilken. Jävla. Match.
Fotbollsmässigt så e det egentligen ingen bra match. Men spänningsmässigt så e den just nu grymMaxP skrev:Jag får ta tillbaka allt - Vilken. Jävla. Match.

Hemmaklubb Albatross Gk
Hemmaklubb Albatross Gk