Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jag har sökt efter en hemsida som visar vilka banor i Sverige som har öppet just nu eller som visar när vissa tänkt att öppna om inget markant sker med väder.
Så jag undrar om någon vet om någon sådan?
Jag börja spela golf 2016 och är sjukt sugen på att spela. Har spelat på simulator några gånger i Göteborg men det är inte samma sak. Även om det är bra för att hålla igång det lilla man har i sving än så länge ..
Tycker denna borde fungera. Så länge det inte är snö och is tycker jag vintergolf på provisoriska greener fungerar. Iaf om man vill ha lite frisk luft och träna svingen samtidigt.
JFT skrev:Jag börja spela golf 2016 och är sjukt sugen på att spela. Har spelat på simulator några gånger i Göteborg men det är inte samma sak. Även om det är bra för att hålla igång det lilla man har i sving än så länge ..
De få sidor som finns brukar vara sjukt dåligt uppdaterade, så syftet tappas helt och hållet ändå. Det mest tillförlitliga brukar vara de banor som är aktiva på Twitter/FB, så att man kan få dagliga uppdateringar på greenläget.
Min uppfattning av banorna i Göteborgstrakten är att Kungsbacka GK, Albatross 19-27, Sisjö GK och Torrekulla GK brukar vara allra mest sugna på greenfeeintäkter tack vare öppna greener trots blött och gränsfall på frost.
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60 Fw3: TaylorMade M1 2017 Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60 Putter: Piretti Cottonwood II HCP: 15,2
Sandstream skrev:Kungsängen öppnar Queens i morgon lördag.
Johan: Varför har klubben bytt namn till Cloud Golf?
Gripsholm bytte också till cloud golf. Verkar ha något med ägarna att göra
Haha, skräll!
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa