Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Paradispetter skrev:I dag sitter jag och väntar på paket.. paketöppning! Dock funderar jag på vilka de är som kör ut FedEx i Sverige? (läs mindre orter).
Här är det ett lokalt transportbolag, tänker mig att det är likadant på de flesta platser!
Signerade paketet för 1 minut sedan, tydligen posten här!
Haha, vilken tajming. Ett sammanträffande var att jag fick precis en leverans genom UPS (som jag helt glömt bort). Vad tror ni det kan vara?
Sa jag upp mig från mitt nuvarande skitjobb för att om en månad börja jobba som banarbetare på Strängnäs GK.
Högerspelare Driver: Titleist 915 D2 9.5° Spoon: Letar efter en Hybrid: Titleist 915 H 21° Järn: Cobra Fly-Z+ Wedge: Cobra Tour Trusty 50/54/58 Putter: 20 år gammal "All American" HCP: inget officiellt hcp men 11hcp för 20 år sen
Jag tycker inte ens om det i fotboll... :/ men tveklöst underhållande!!!
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa