Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
JohanAdministratör skrev:Jag har ju faktiskt uppdaterad roll på kneget, började ju som PR & Social media manager men har numera titeln Marknadschäf! Som man säger när man är från Västerås.
Hör av dig när ni behöver utvecklas och anställa mer folk runt Småland
MortyM skrev:Jag jobbar på Svensk Innebandy, med utbildning och utveckling.
Fasen, jag tillhör förmodligen en av de som säkert ligger bra till för svenskt rekord i antalet seriematcher på seniornivå... Om man får räkna in veteranspel på serienivå?
Måste ha lirat aktivt i säkert 25 år... And counting...
Självklart bör du räkna veteranspel!
Då lär jag ligga bra till!
Hellre långt och rakt än kort och snett!
Taylor Made SIM MAX 9°, Fujikura ventus blue 6
Taylor made M6, 15°
Taylor made M6 hybrid 19°
Mizuno JPX900 PW-J4 46°-24°
Titleist SM7 raw, 50°, 54°, 58°
Putter Ping Anser Cadence TR Anser 2
wisell skrev:affärsområdesansvarig inom mobile Device med grymma kunskaper inom apple!
Det ska jag testa med en gång - min iPhone 6+ har fått något väjs med batteriet. Den laddar ur på ungefär 2 timmar av viloläge eller 20 minuter användning från full laddning. Vad gör man åt problemet?
wisell skrev:affärsområdesansvarig inom mobile Device med grymma kunskaper inom apple!
Det ska jag testa med en gång - min iPhone 6+ har fått något väjs med batteriet. Den laddar ur på ungefär 2 timmar av viloläge eller 20 minuter användning från full laddning. Vad gör man åt problemet?
det låter som om du har ett batteri som är slut, man byter batteri eller köper en 7 plus.
man kan inte tro det men batterier dör efter en tid.
man kan prova att kontakta apple för ev garantiutbyte.
Jag jobbar som snickare på en byggfirma nere i Skåne. Är sugen på att prova något nytt och hade gärna arbetat inom golfen på något sätt om man får drömma lite