Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sitter jag och tänker på varför jag alltid tar en passiv roll i diskussioner om inlärning och liknande. Jag läser ändå till lärare och har rätt bra koll på forskning, erfarenheter och dylikt.
Kanske är något i att man hakar på samhällsnormer om lärare som lågstatusyrke.
Så kan det va och får försöka ändra på det!
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Har funderat lite på att börja filma, både mig själv samt polare när vi spelar. Syftet är förstås att kunna få hjälp & tips men även kanske kunna få med lite sköna slag & händelser på banan.
Tanken är att göra de så smidigt & lätt de bara går genom att bara använda mig av mobilen.
Har ni tips på appar som kan va bra till redigering osv?
Alla tips & tankar tas vänligen emot då jag aldrig tidigare ens gjort något i närheten av detta!
Paradispetter skrev:Har funderat lite på att börja filma, både mig själv samt polare när vi spelar. Syftet är förstås att kunna få hjälp & tips men även kanske kunna få med lite sköna slag & händelser på banan.
Tanken är att göra de så smidigt & lätt de bara går genom att bara använda mig av mobilen.
Har ni tips på appar som kan va bra till redigering osv?
Alla tips & tankar tas vänligen emot då jag aldrig tidigare ens gjort något i närheten av detta!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
iMovie, i särklass bäst när det kommer till att redigera i telefonen.
Vänsterspelare
Hemmabana: Hagge GK
BanHcp: 12,6
RangeHcp: 2
SvingHcp: +1(enligt Stevvee) Gamebook: Stefan Lundgren Instagram:StefanLundgren Instagram:StefanzGolf Tillsammas med Stevvee https://www.youtube.com/c/StefanLundgren
Det är kul, men framförallt roligt!