Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har bokat in en golfpremiärhelg i Köpenhamn om några veckor, men har noll koll på vilka banor som finns i området och skulle behöva era tips.
Vi är fyra personer med hcp från scratch till 13. Undviker gärna banor som är alldeles för öppna då det säkert blåser en del kalla vindar så här års, plus att greenfee helst inte ska ligga på Bro Hof-nivå. Vi har bil, så även banor utanför Köpenhamnsområdet funkar.
Har inte spelat där själv, men Royal Golf Club verkar bra. Har för mig att Kotte vann där på Challenge Touren för ett par år sedan. Ligger dessutom ganska centralt
manget skrev:Har inte spelat där själv, men Royal Golf Club verkar bra. Har för mig att Kotte vann där på Challenge Touren för ett par år sedan. Ligger dessutom ganska centralt
Kikade lite på den innan, men 990DKK greenfee känns lite att ta i för en tidig aprilrunda.
manget skrev:Har inte spelat där själv, men Royal Golf Club verkar bra. Har för mig att Kotte vann där på Challenge Touren för ett par år sedan. Ligger dessutom ganska centralt
Kikade lite på den innan, men 990DKK greenfee känns lite att ta i för en tidig aprilrunda.
Någon som spelat på Smörum GK eller Ishöj GK?
Det är iofs sant, ring och kolla om de har ngn twilight eller liknande.
Såg att Golfhäftet har ett par banor kring Köpenhamn, bla Ishöj (gäller dock bara vardagar) som du nämner ovan.