I dag.

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4742
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Idag har jag aktiverat nytt SPAM-skydd. Börjar dyka upp så jäkla massa skräp på forumet.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

StefanL skrev:
Mikael316 skrev:
StefanL skrev:.. Sitter man på Strömsholms djursjukhus
Usch vad tråkigt! Hoppas det går bra!!
Ja det hoppas jag med, annars får jag det inte lätt hemma.
sambons häst vi är här med.

Lobbade för att jag skulle ta med Golfklubborna och kolla om StrömsholmsGK hade rangen öppen, det var inte populärt :lol:
Jag är djurvän och lider med alla som har djur när något händer dem. Men det var ett fruktansvärt roligt förslag!
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

Idag är de hockey igen, inte ofta jag är nervös men de här.. usch!

Bild
Saltar alltid en bra story
Användarens profilbild
StefanL
Inlägg: 755
Blev medlem: 17 feb 2016, 20:26
Ort: Ludvika
Kontakt:

Började googla Gimbal, det kan bli dyrt insåg jag 10 minuter senare men jag tror att det kommer vara ett väldigt bra hjälpmedel till Vloggen.
Vänsterspelare
Hemmabana: Hagge GK
BanHcp: 12,6
RangeHcp: 2
SvingHcp: +1(enligt Stevvee)
Gamebook: Stefan Lundgren
Instagram: StefanLundgren
Instagram: StefanzGolf Tillsammas med Stevvee
https://www.youtube.com/c/StefanLundgren
Det är kul, men framförallt roligt!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4742
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

StefanL skrev:Började googla Gimbal, det kan bli dyrt insåg jag 10 minuter senare men jag tror att det kommer vara ett väldigt bra hjälpmedel till Vloggen.
Jag har spanat på såna många veckor nu. Tips, kika på aliexpress..
jefro_444
Inlägg: 132
Blev medlem: 24 nov 2014, 15:33
Ort: Falun

Idag sitter jag i kö och försöker få tag i biljetter till Leksand - Mora....
Driver: Ping G30 LST TFC 10,5° Spoon: Ping G30 TFC 14,5° Hybrid: Ping G Tour 90 19° Järn: Ping I20 4-W Wedgar: Callaway MD3 Milled S-Grind, 50° 10, 54° 10 & 58° 9 Putter: Odyssey O-Works Marxman S Black Winn
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

jefro_444 skrev:Idag sitter jag i kö och försöker få tag i biljetter till Leksand - Mora....
Borde inte vara så svårt, jag kan tänka mig att det går både tåg och buss mellan de platseran? ;)
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

StefanL skrev:Började googla Gimbal, det kan bli dyrt insåg jag 10 minuter senare men jag tror att det kommer vara ett väldigt bra hjälpmedel till Vloggen.
Ett bra stativ att hålla i handen och så har du bildstabilisering i kameran, det räcker väl. Säger en riktig prylnörd som egentligen vill ha en Osmo efter att ha fått använda en i Orlando....
Användarens profilbild
StefanL
Inlägg: 755
Blev medlem: 17 feb 2016, 20:26
Ort: Ludvika
Kontakt:

MaxP skrev:
StefanL skrev:Började googla Gimbal, det kan bli dyrt insåg jag 10 minuter senare men jag tror att det kommer vara ett väldigt bra hjälpmedel till Vloggen.
Ett bra stativ att hålla i handen och så har du bildstabilisering i kameran, det räcker väl. Säger en riktig prylnörd som egentligen vill ha en Osmo efter att ha fått använda en i Orlando....
Känns som att bildstabiliseringen är rätt så obefintlig i en iPhone.
Vänsterspelare
Hemmabana: Hagge GK
BanHcp: 12,6
RangeHcp: 2
SvingHcp: +1(enligt Stevvee)
Gamebook: Stefan Lundgren
Instagram: StefanLundgren
Instagram: StefanzGolf Tillsammas med Stevvee
https://www.youtube.com/c/StefanLundgren
Det är kul, men framförallt roligt!
jefro_444
Inlägg: 132
Blev medlem: 24 nov 2014, 15:33
Ort: Falun

MaxP skrev:
jefro_444 skrev:Idag sitter jag i kö och försöker få tag i biljetter till Leksand - Mora....
Borde inte vara så svårt, jag kan tänka mig att det går både tåg och buss mellan de platseran? ;)
Haha, nu ska vi inte vara på det viset ;) Vi har haft det tungt nog i år :(
Driver: Ping G30 LST TFC 10,5° Spoon: Ping G30 TFC 14,5° Hybrid: Ping G Tour 90 19° Järn: Ping I20 4-W Wedgar: Callaway MD3 Milled S-Grind, 50° 10, 54° 10 & 58° 9 Putter: Odyssey O-Works Marxman S Black Winn
Skriv svar