Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
I går blev det 13 + 13 poäng på Kings (som fortfarande inte fyllt på sand i bunkrarna ) och ännu en höjning.
Fortsätter det så här får jag snart be om hcp-höjning till 15 eller något mer passande!
Spelar så sjukt ostabilt. Vågar inte riktigt lita på det jag tränar in och fegar ur på banan.
Skulle behöva lite mental träning tror jag
Sandstream skrev:
+1 på den
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Scorekortet från rundan igår!
72 netto, några rejäla plumpar men överlag nöjd. Återigen många puttar och för dåligt närspel egentligen, kan sparas många slag där.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vänsterspelare
Hemmabana: Hagge GK
BanHcp: 12,6
RangeHcp: 2
SvingHcp: +1(enligt Stevvee) Gamebook: Stefan Lundgren Instagram:StefanLundgren Instagram:StefanzGolf Tillsammas med Stevvee https://www.youtube.com/c/StefanLundgren
Det är kul, men framförallt roligt!
StefanL skrev:Scorekortet från rundan igår!
72 netto, några rejäla plumpar men överlag nöjd. Återigen många puttar och för dåligt närspel egentligen, kan sparas många slag där.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Men du vann matchen? Det är väl det som betyder något?
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Sandstream skrev:Spelar så sjukt ostabilt. Vågar inte riktigt lita på det jag tränar in och fegar ur på banan.
Fick ett skönt råd från en kompis, slå hela slaget! Försöker tänka på det och märker direkt när det inte efterföljs...
Hellre långt och rakt än kort och snett!
Taylor Made SIM MAX 9°, Fujikura ventus blue 6
Taylor made M6, 15°
Taylor made M6 hybrid 19°
Mizuno JPX900 PW-J4 46°-24°
Titleist SM7 raw, 50°, 54°, 58°
Putter Ping Anser Cadence TR Anser 2