Obstacle1 skrev:Mikael316 skrev:Obstacle1 skrev:Antar att det är Torshälla du ska spela? Jag satt också och uppdaterade anmälningslistan. Trodde den skulle fyllas med marginal men nu blir det tävling till helgen för mig med

Yes, det skönaste med den tävlingen är att sova hemma och ha 15 minuter till banan med bil. Var åker du ifrån?
Jag åker från Stockholmstrakten så har nog inte mer än dryga timmen. Lär dock bli tidig uppgång då jag förutsätter att man får tidigt start när man ligger i bottenskiktet på hcp-rankingen. Funderar på att fixa nåt boende fredag-lördag eventuellt om man ska klämma in ett inspelsvarv på fredagseftermiddagen.
Är det inte slumpad lottning som sker ibland utan att de går efter hcp delar de in fältet i tre grupper.
Grupp 1: HCP de som är bäst
Grupp 2: ca 0,5/1,0-3,0
Grupp 3: de som är dåliga
Sen släpper de dem, grupp 2, grupp 1 och sist grupp 3. Så får oss höghandicappare blir det ofta sen start lördag sen får man försöka spela till sig så mycket sovmorgon som möjligt!
Jag spelar inspel också, beroende på om jag hittar sällskap blir det torsdag eller fredag. Men kan höra av mig om vilken tid isf!
Torshälla har dock tagit ordentligt med stryk i vinter så vänta dig inte toppkvalité på skicket.