Svensktgolfforums Poddredaktion

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4742
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Paradispetter skrev:
JohanAdministratör skrev:Ni som lyssnar och inte har lämnat en recension. Jag skulle bli SÅ glad om ni ville skicka in en recension och ge oss 5 stjärnor!!!
Kickar du live-podd ifrån SM då? Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Du och jag kanske live-poddar då?
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

JohanAdministratör skrev:
Paradispetter skrev:
JohanAdministratör skrev:Ni som lyssnar och inte har lämnat en recension. Jag skulle bli SÅ glad om ni ville skicka in en recension och ge oss 5 stjärnor!!!
Kickar du live-podd ifrån SM då? Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Du och jag kanske live-poddar då?
Hade varit fett ju, men tror tyvärr inte min djupa småländska klär i en podcast ;)

Men med någon öl, ett gäng lättsamma och sköna ämnen så kan de nog bli kul!
Senast redigerad av Paradispetter den 30 jun 2017, 13:41, redigerad totalt 1 gånger.
Saltar alltid en bra story
Användarens profilbild
StefanL
Inlägg: 755
Blev medlem: 17 feb 2016, 20:26
Ort: Ludvika
Kontakt:

Paradispetter skrev:
JohanAdministratör skrev:
Du och jag kanske live-poddar då?
Hade varit fett ju, men tror tyvärr inte min djupa småländska klär i en podcast ;)
Inget illa mot Västervikare eller Västervik men den småländskan med en släng av östgötskan kan vara en av de sämre dialekter som finns i Sverige. Då älskar jag Västervik verkligen! Är där minst en gång per år, SFO det där spektaklet alla Västervikare hatar kan jag tro :lol: ;)
Vänsterspelare
Hemmabana: Hagge GK
BanHcp: 12,6
RangeHcp: 2
SvingHcp: +1(enligt Stevvee)
Gamebook: Stefan Lundgren
Instagram: StefanLundgren
Instagram: StefanzGolf Tillsammas med Stevvee
https://www.youtube.com/c/StefanLundgren
Det är kul, men framförallt roligt!
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

StefanL skrev:
Paradispetter skrev:
JohanAdministratör skrev:
Du och jag kanske live-poddar då?
Hade varit fett ju, men tror tyvärr inte min djupa småländska klär i en podcast ;)
Inget illa mot Västervikare eller Västervik men den småländskan med en släng av östgötskan kan vara en av de sämre dialekter som finns i Sverige. Då älskar jag Västervik verkligen! Är där minst en gång per år, SFO det där spektaklet alla Västervikare hatar kan jag tro :lol: ;)

Haha, lugnt nu Stefan så illa är det väl inte? Tror dessutom jag är hyfsat neutral mot östgötskan då jag lever ihop med en tjej ifrån Stockholm :)

SFO är däremot en trevlig tillställning, varit med och spelat ett par gånger med lite löst folk, största meriten är väl att Alexander Lydecker ville nita mig.. :D
Saltar alltid en bra story
Användarens profilbild
StefanL
Inlägg: 755
Blev medlem: 17 feb 2016, 20:26
Ort: Ludvika
Kontakt:

Paradispetter skrev:
StefanL skrev:
Paradispetter skrev:
Hade varit fett ju, men tror tyvärr inte min djupa småländska klär i en podcast ;)
Inget illa mot Västervikare eller Västervik men den småländskan med en släng av östgötskan kan vara en av de sämre dialekter som finns i Sverige. Då älskar jag Västervik verkligen! Är där minst en gång per år, SFO det där spektaklet alla Västervikare hatar kan jag tro :lol: ;)

Haha, lugnt nu Stefan så illa är det väl inte? Tror dessutom jag är hyfsat neutral mot östgötskan då jag lever ihop med en tjej ifrån Stockholm :)

SFO är däremot en trevlig tillställning, varit med och spelat ett par gånger med lite löst folk, största meriten är väl att Alexander Lydecker ville nita mig.. :D
Nej så illa är det nog inte, men man blir full i skratt när man får frågan av han på Åhmans om man vill ha "Wäääk", han som idiotförklarar alla som vill ha ketchup och hamburgerdressing då det är 70% ketchup i hamburgerdressing :lol: kort kille förra sommaren hade han lite längre brunt hår. Känns inte som att allt sitter på rätt ställe där :)

Vi är nog det tröttaste laget på lördagen, största meriten är nog när jag stod i mål fortfarande och plockade ett friläge av Alexander Rudd.
För att senare släppa in en knack i bortre krysset från minimal vinkel. :lol:

Bästa minnet är när Rudd blir utslängd från Sahara kl.23 när vi kommer dit :lol:

Liten parentes, Storvreta får inte ha lag på grund av att Rudd och hans lagkamrater trashade två hotellrum så Best Western ställde ultimatum att om Storvreta har lag så drar dom sig ut som sponsor.
Vänsterspelare
Hemmabana: Hagge GK
BanHcp: 12,6
RangeHcp: 2
SvingHcp: +1(enligt Stevvee)
Gamebook: Stefan Lundgren
Instagram: StefanLundgren
Instagram: StefanzGolf Tillsammas med Stevvee
https://www.youtube.com/c/StefanLundgren
Det är kul, men framförallt roligt!
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

JohanAdministratör skrev:Varning för sjukt nördig bollspecial!
http://traffic.libsyn.com/svensktgolffo ... bounds.mp3
Trevligt inslag. Å japp, klart man besökt dem några ggr. Slår ju bort en hel del jag med Johan :p
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
stevvee
Inlägg: 1580
Blev medlem: 17 aug 2016, 08:12

SGF rabatten skulle varit fraktfritt istället ! Köpa ett dussin Pro V1 2015 kostar totalt med frakt nästan lika mycket som att köpa spritt nya Pro V1 i helgen med 20% rabatt på stadium


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Driver: Callaway XR16
FW3 : Callaway XR16
Järn: Titliest AP2 718 4-P
Utility : Titleist T-MB 3
Wedgar: Titleist SM 7 50,54,60
Putter: Scotty Cameron newport 2,5
Boll: Titleist Prov1

Instagram : lord_stevvee , Stefanzgolf ihop med StefanL
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4742
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

Super-mega jinxen mot Lingmerth :shock:
Saltar alltid en bra story
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Paradispetter skrev:Super-mega jinxen mot Lingmerth :shock:
Hahahaha, ja oss kan ni lita på!
Skriv svar