Tack!MaxP skrev:Imponerande - bra lirat!Sandstream skrev:I dag gick det oförskämt bra: 76 slag brutto på Bro-Hof Stadium = 48 poäng
Skickat från min iPhone med Tapatalk

Tack!MaxP skrev:Imponerande - bra lirat!Sandstream skrev:I dag gick det oförskämt bra: 76 slag brutto på Bro-Hof Stadium = 48 poäng
Sandstream skrev:I dag gick det oförskämt bra: 76 slag brutto på Bro-Hof Stadium = 48 poäng
Kul med att skjuta en gång till under 90 !ChristofferG skrev:Tack Mikael! Jo det känns så och jag har tagit massvis med tips med mig därifrån ut till banan men spelstrategi har inte varit något jag lagt någon större tanke till tidigare!
Precis Stevvee och tack, har kämpat för att skjuta under 90 en tid och det har känts långt bort, handlar nog mycket för mig om att för många förstabollar varit out. Jag har skaplig längd på järnen så drivern kommer få stanna i bagen på måånga fler hål nu!![]()
Ang. Appen så laddade jag hem gamebook inför dagens runda, riktigt trevlig app!
Spelade idag öjestrand gk, en lite tuffare bana än sundsvall där jag normalt trivs bättre.
Så,
Poäng 38
Slag 89
Greenträffar (GiR) 6/18
Fairwayträffar 8/15
Puttar 38
Nöjd överlag men en fyrputt på hål 2 (1p)och en chansning med drivern på hål12 med en tuff lina som slutade med out (0p) skaver lite ännu.
Snyggt Alexander!wisell skrev:Spelade Visby GK igår! Grym bana ända minuset måste vara bunkrarna annars underbar!!!
Man brukar väl alltid ha sig själv att skyllastevvee skrev:
Har bara mig själv att skylla när det gäller tappet på 11-12-16-17