Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mikael316 skrev:Idag fyller jag år och fick ett hemmagjort presentkort av min sambo på "valfri golfpryl i barkarby". Eftersom hon är totalt ointresserad av golf tror jag inte hon förstår vad det innebär....
Callaway Epic Gold med upcharge-skaft någon?
Haha ja men varför inte.
Hon sa att hon tänkte lägga till "för ett eimligt pris" men tänkte att det fattar jag väl själv... vet inte om jag ska tolka det som en pik!
Jobbig sits det där, låter som det snart blir en diskussion om vad er kärlek är värd i pengar
MaxP skrev:
Jobbig sits det där, låter som det snart blir en diskussion om vad er kärlek är värd i pengar
Förhoppningsvis landar det i igenting och jag tar någon trevlig långärmad tröja från footjoy på rea!
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
I dag fick jag hämta ut min dator som varit på reperation för skärmbyte, bäst av allt är att Apple har förlängd garanti på just skärmen på den modellen av dator jag har. Så ny skärm, helt gratis!
Järn7 skrev:Sitter o tittar på Brittish masters, inspelning av sista timmen. Vet inte varför jag tänker på Tee party när jag ser Paul Dunne?
Haha, jag reflekterade över precis samma sak. I vissa vinklar ser det ut som Johan i egen hög person!
Jag kollade på det vinnande slaget och tänkte enbart på var jag sett honom förut. Nu vet jag, tack!
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa