Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vi har en funktion som heter PSG - Player Start Guarantee som just idag för första gången inte gick igång som den skulle vid tävlingens start.
Nu arbetar vi på i skrivande stund på det ska komma igång och att alla ska få sina spelare enligt reglerna.
Om ni har frågor kring vad som helst så skriv här så svarar jag på allt ni undrar över.
JohanAdministratör skrev:Otroligt dåligt spelat av mig inatt. Mina picks gick synnerligen dåligt. Smylie Kaufman gick katastrof!
Nya tag ikväll!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
2 biljetter är enda glädjeämnet för min del från gårdagen, förutsatt att inte Putnam skjuter bort sig totalt på 16-18 när de tar upp spelet igen. -1 & -3 på mina lag. Behöver minst 2 birdies på Putnam för att hamna in the money. Oerhört besviken på Wise som tappade 4 slag sista 9, och så klart Kaufman som jag hade i -1 laget.
Tyvärr var vi lite snabba på avtryckaren och råkade avsluta golfpaketet för SHRINERS OPEN DAY 1 redan innan den första rundan var helt färdigspelad. Ett antal golfare fick ju skjuta upp de sista hålen tills idag på grund av mörker.
Vi kommer därför att uppdatera leaderboarden efter att alla golfare har avslutat den första ronden. Det innebär att den summa du redan vunnit (eller inte vunnit) kan komma att automatiskt korrigeras på ditt konto. Allt kommer med andra ord att bli korrekt.
Jag ber om ursäkt för det inträffade, och som en liten kompensation får alla ni som deltagit i Golfpaketet en fribiljett till MoneyMaker(1€). Även om ni endast deltagit i FreeRoll.
Lycka till under DAY2. Vi lovar att inte vara lika snabb i vändningarna denna gången och det var ett mänskligt misstag.
Tyvärr var vi lite snabba på avtryckaren och råkade avsluta golfpaketet för SHRINERS OPEN DAY 1 redan innan den första rundan var helt färdigspelad. Ett antal golfare fick ju skjuta upp de sista hålen tills idag på grund av mörker.
Vi kommer därför att uppdatera leaderboarden efter att alla golfare har avslutat den första ronden. Det innebär att den summa du redan vunnit (eller inte vunnit) kan komma att automatiskt korrigeras på ditt konto. Allt kommer med andra ord att bli korrekt.
Jag ber om ursäkt för det inträffade, och som en liten kompensation får alla ni som deltagit i Golfpaketet en fribiljett till MoneyMaker(1€). Även om ni endast deltagit i FreeRoll.
Lycka till under DAY2. Vi lovar att inte vara lika snabb i vändningarna denna gången och det var ett mänskligt misstag.
/Björn
Var inte med denna omgång men vill ändå säga, snyggt hanterat.