MaxP skrev:Erikxson skrev:Det låter bra, fixa gärna en bild duMaxP skrev: Ingen bild just nu men kan fixa en nästa gång jag är på klubben. Men de är extremt basic, som en plånbok fast större i svart skinn.
Tjusiga!!

MaxP skrev:Erikxson skrev:Det låter bra, fixa gärna en bild duMaxP skrev: Ingen bild just nu men kan fixa en nästa gång jag är på klubben. Men de är extremt basic, som en plånbok fast större i svart skinn.
Ser bra ut, vad tar du för ett stycke inkl. frakt?[/quote]MaxP skrev:[BILD]Erikxson skrev:Det låter bra, fixa gärna en bild duMaxP skrev: Ingen bild just nu men kan fixa en nästa gång jag är på klubben. Men de är extremt basic, som en plånbok fast större i svart skinn.
[BILD]
[BILD]
Ett par kartonger, du får alla för ett riktigt kompisprisdjerneborn skrev: Har du kvar nån?
Säger som när man var liten och gick till kiosken som sålde godis i styckpris: "hur mycket får jag för..." säg 300...MaxP skrev:Ett par kartonger, du får alla för ett riktigt kompisprisdjerneborn skrev: Har du kvar nån?
funkar det hyfsat med scorekort från GIT?Enannantanke skrev:Jag har fått leverans. Känns välgjorda. Får se om OnTag-scorekort får plats eller om de blir fult vikta, annars är det ju bara köra med de medföljande. Blir till att slänga ner några hundringar, ett extra betalkort, lite polletter och några bilder på knådden så man blir glad när man skall skriva upp sin snögubbe.
För 300 krona får du två och fraktendjerneborn skrev:Säger som när man var liten och gick till kiosken som sålde godis i styckpris: "hur mycket får jag för..." säg 300...MaxP skrev:Ett par kartonger, du får alla för ett riktigt kompisprisdjerneborn skrev: Har du kvar nån?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Absolut, funkar fint. Tight men får plats.djerneborn skrev:funkar det hyfsat med scorekort från GIT?Enannantanke skrev:Jag har fått leverans. Känns välgjorda. Får se om OnTag-scorekort får plats eller om de blir fult vikta, annars är det ju bara köra med de medföljande. Blir till att slänga ner några hundringar, ett extra betalkort, lite polletter och några bilder på knådden så man blir glad när man skall skriva upp sin snögubbe.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det tror jag, jag dubbelkollar det i dag.