Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kodiak skrev:Och nästa veckas runda blir på St Andrews Old Course om vi blir lyckliga vid lottningen av lediga bollar annars får det bli någon av Carnoustie, Kingsbarns eller övriga 3 banor vi ska spela på St Andrews woahahaha
Ny vecka nya möjligheter...
Tee off @6:40 (Skottsk tid) på St Andrews Old Course. Det får bli min runda denna vecka . Jag räknar inte med någon dunderscore men minnesvärt kommer det bli. Har man chansen att skicka in en sån runda i den här tävlingen så måste man ju göra det...
För att göra tävlingen och denna tour lite mer "seriös". Så skulle man kunna göra som så att man alltid har som regel, att föranmäla vilken tid och bana man skall spela på. Samt alltid regga sin runda på golf.se, och bifoga en "printscreen" på detta.
Det skulle minska risken för "fusk", inte för att jag tror någon gör det . Men samtidigt kanske det blir en aaanning krångligare att posta sin score. Beror på lite hur man vill utveckla denna tour. Jag gillar idén och det gör att man även spelar lite mer seriöst när man "bara" är ute och sällskapsspelar.
En klistrad länk i början av denna post, där man hittar totalställning och resultat vecka för vecka hade också vart väldigt bra!
Gössätersgolfaren skrev:Tjena på er!
Angående min runda i onsdags den 13:e som det kommenterades om att jag inte föranmält så stämmer detta tyvärr. Jag vet ju såklart att vi skulle föranmäla våra rundor så det var ett rent misstag ifrån mej. Så stryk min runda denna vecka så blir det inga oklarheter. Jag satsar stenhårt på kommande vecka istället.
Ha det bra allihop.
Jimmy
Stort av dig, är säkert fler än dig som gjort samma miss tidigare veckor och gått obemärkt förbi.
Jag tar även och stryker Wolfsheim's resultat denna vecka då jag inte hittade något inlägg om när han skulle spela.
(EDIT: hittade Wolfsheims föranmälan)
För att göra det enklare för oss som ska sammanställa scoren så tycker jag citering av föranmälning är utmärkt!
Senast redigerad av kimf den 18 aug 2014, 16:59, redigerad totalt 1 gånger.
För att göra tävlingen och denna tour lite mer "seriös". Så skulle man kunna göra som så att man alltid har som regel, att föranmäla vilken tid och bana man skall spela på. Samt alltid regga sin runda på golf.se, och bifoga en "printscreen" på detta.
Det skulle minska risken för "fusk", inte för att jag tror någon gör det . Men samtidigt kanske det blir en aaanning krångligare att posta sin score. Beror på lite hur man vill utveckla denna tour. Jag gillar idén och det gör att man även spelar lite mer seriöst när man "bara" är ute och sällskapsspelar.
En klistrad länk i början av denna post, där man hittar totalställning och resultat vecka för vecka hade också vart väldigt bra!
Tror väl kanske att GIT blir lite väl omfattande. Man får gärna göra det om man orkar, men jag tycker att om man postar innan man ska ut å spela så räcker det.