Hur skönt är det inte med en ledig dag under veckan och det skall tvättas,städas och göra alla måsten, det roligaste på hela dagen: betala räkningar. så njutbart och tillfredsställande

Hoppas ni har lite över till någon härlig weekend eller resa till varmare breddgrader.
Mellan alla måsten måste jag ju hålla mig uppdaterad med eventuella nyheter eller läsa på om något jag känner mig osäker eller nyfiken på. ett exempel är att jag nyss lärde mig mer och djupare om hur CG (center of gravity fungerar och var det sitter i olika modeller. Så jag tänkte ge er mina tips på var ni kan hitta bra recensioner av utrustning,bra träningstips och allmänt bra golf sidor enligt mig.
TXG tour experience, Fruktansvärt bra innehåll och otroligt kunniga på både fittings och klubbor. Ian är verkligen en förebild med vettiga funderingar och väldigt pedagogisk i hur han förklarar allt från skaft,vikter och modeller.
Rick Shiels, känd för de flesta på youtube och en av de bästa på att recensera klubbor och jag delar ofta hans tankar om utrustning.
Meandmygolf, Två riktiga trevliga "lads" som kommer med mycket innehåll och är klart störst vad gäller tips och lektioner. lite väl matchande kläder bara:)
Golfbox, en kille från Australien som tar ner golf lite på jorden och gör väldigt lättsamma och komiska recensioner av utrustning.
Vi får ju verkligen inte glömma våra svenska hårt jobbande youtubers som jag verkligen vill ska få mer utrymme i svensk golf.
Teeparty som har en väldigt trevlig kanal där de sitter och pratar tour golf,utrustning,resor och allt man kan tänka sig inom golf. Detta sänds live varje måndag kl 14.30 och på cmore under tisdagen kl 20 om jag inte minns fel.
MXPGolf.se är sveriges motsvarighet till meandmygolf där Max ger tips på sving,träning, utrustning och mycket mer och han är otroligt pedagogisk och vill verkligen att din golf skall bli bättre.
Två hemsidor som är är bra är Golfwrx där alla nyheter ofta dyker upp snabbast och även mygolfspy där det finns oändligt mycket artiklar om golfnörderi.
ps. jag tar inget ansvar om din bättre hälft tycker du spenderar för mycket tid på golfnörderi och för lite romantiska komedier:)
Ta hand om varandra och ha en trevlig helg