Av intresse, vad går de för?Paradispetter skrev: ↑03 apr 2019, 14:56 Harry, tyvärr inget du kan köpa via vanliga återförsäljare.
Du kan få köpa min om rätt pris erbjuds
Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
I dag.
- JohanAdministratör
- Site Admin
idag slog jag en hink på bromma och bollen skruvas fortfarande vänster.
prickade en skylt på första försöket, det gjorde mig glad. Den stod 62 m bort.
prickade en skylt på första försöket, det gjorde mig glad. Den stod 62 m bort.
- Paradispetter
Just den där kan bli din för 4500:- MaxMaxP skrev: ↑03 apr 2019, 15:18Av intresse, vad går de för?Paradispetter skrev: ↑03 apr 2019, 14:56 Harry, tyvärr inget du kan köpa via vanliga återförsäljare.
Sent from my iPhone using Svensktgolfforum

Saltar alltid en bra story
Det var inte så farligt. Antar att det inte är gjort från fabrik?Paradispetter skrev: ↑05 apr 2019, 10:12Just den där kan bli din för 4500:- MaxMaxP skrev: ↑03 apr 2019, 15:18Av intresse, vad går de för?Paradispetter skrev: ↑03 apr 2019, 14:56 Harry, tyvärr inget du kan köpa via vanliga återförsäljare.
Sent from my iPhone using Svensktgolfforum![]()
- Paradispetter
Ni vet vart jag finns ifall den ska bli er

Saltar alltid en bra story
För någon vecka sen var det 4000 inlägg här, idag var det 4000 prenumeranter på YouTube!
Giveaway är på gång för nya och gamla prenumeranter, håll utkik efter den!
Giveaway är på gång för nya och gamla prenumeranter, håll utkik efter den!
- JohanAdministratör
- Site Admin
Idag hoppas jag hinna ut på en runda. Är sugen på att lira GolfStar International mest för det nyrenoverade klubbhuset och kebabtallriken i restaurangen.
Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Vad jag blev sugen på kebab nu!JohanAdministratör skrev: ↑07 apr 2019, 07:28 Idag hoppas jag hinna ut på en runda. Är sugen på att lira GolfStar International mest för det nyrenoverade klubbhuset och kebabtallriken i restaurangen.

Spelade du där igår? Jag var där, men det var kanske inte de bästa förutsättningarna. Kalla nordliga vindar och banan har en bit kvar tills den känns riktigt redo. Jag menar, det var snö kvar på parkeringen och hål 4JohanAdministratör skrev: ↑07 apr 2019, 07:28 Idag hoppas jag hinna ut på en runda. Är sugen på att lira GolfStar International mest för det nyrenoverade klubbhuset och kebabtallriken i restaurangen.

Hcp: ~12
- JohanAdministratör
- Site Admin
Det blev 3 hål på Kungsängen Queens och sen lite golfskoj ute på banan.Niklas skrev: ↑08 apr 2019, 07:49Spelade du där igår? Jag var där, men det var kanske inte de bästa förutsättningarna. Kalla nordliga vindar och banan har en bit kvar tills den känns riktigt redo. Jag menar, det var snö kvar på parkeringen och hål 4JohanAdministratör skrev: ↑07 apr 2019, 07:28 Idag hoppas jag hinna ut på en runda. Är sugen på att lira GolfStar International mest för det nyrenoverade klubbhuset och kebabtallriken i restaurangen.
Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum.