Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Snyggt! Det matta huvudet är riktigt läckert! Var rätt sugen på den också men lyckades inte få ner spinnen oavsett skaft av någon anledning, det konstigaste var dock att spinnen ökade när vi satte vikten fram vilket ju verkligen inte borde hända det är ju dock mitt fel och inte klubbans
WITB 2021 TaylorMade SIM 9°
Titleist 917F3 13,5°
TaylorMade P790 UDI J2
Srixon Z 585 J3-J4, Z 785 J5, Z Forged J6-PW
Cleveland RTX 4 Raw 50, 54, 58
Scotty Cameron Studio Style Newport 2 / TM Spider X
Hcp: Scratch
Klubb: PGA Sweden National
WITB 2020 Driver Taylor Made M1
Spoon Taylor Made Aeroburner
Adams Pro Hybrid
4-PW Ping S55
Wedgar 50/54/60 ERG W7
Putter Scotty Cameron Newport http://www.henriklund.nu
Har nu testat min nya kikare, Garmin Z80, och är tyvärr riktigt besviken. Hålvyn till vänster är riktigt bra men själva kikaren suger jämfört med min tidigare Nikon Coolshot 80i, som jag tyvärr sålde. Det är fan smått omöjligt att få en läsning på flaggor som fladdrar, i alla fall om de inte har prismor. Använde Shotscope-klockan istället. Kikaren funkar klockrent på vägskyltar och träd men det är sällan jag siktar på dem...
Nio noll skrev:Har nu testat min nya kikare, Garmin Z80, och är tyvärr riktigt besviken. Hålvyn till vänster är riktigt bra men själva kikaren suger jämfört med min tidigare Nikon Coolshot 80i, som jag tyvärr sålde. Det är fan smått omöjligt att få en läsning på flaggor som fladdrar, i alla fall om de inte har prismor. Använde Shotscope-klockan istället. Kikaren funkar klockrent på vägskyltar och träd men det är sällan jag siktar på dem...