Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tjena!
Är ganska ny till golfen och har märkt att jag alltid får ont som tusan i lillfingret. Den blir liksom stel och låst, som att den är helt skev. Påverkar ju spelet lite
Någon mer som haft samma problem? Håller jag fel? Spänner jag mig?
biskop skrev:Tjena!
Är ganska ny till golfen och har märkt att jag alltid får ont som tusan i lillfingret. Den blir liksom stel och låst, som att den är helt skev. Påverkar ju spelet lite
Nej, aldrig haft ont i lillfingret. Har däremot ibland blivit lite öm i ena tummen pga en gammal skada, påverkar dock inte spelet nämnvärt.
Vilket av lillfingrarna är det du får ont i och hur greppar du klubban?
Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
WITB 2021 TaylorMade SIM 9°
Titleist 917F3 13,5°
TaylorMade P790 UDI J2
Srixon Z 585 J3-J4, Z 785 J5, Z Forged J6-PW
Cleveland RTX 4 Raw 50, 54, 58
Scotty Cameron Studio Style Newport 2 / TM Spider X
Hcp: Scratch
Klubb: PGA Sweden National
biskop skrev:Tjena!
Jag har faktiskt samma problem, oftast påverkar det inte golfen så mycket utom att jag har ont, men det låser sig väldigt ofta på morgonen.
Driver: Callaway Rogue ST Max LS 9° Spoon Cobra LTDx 15° 7-Wood Taylormade Sim 2 Max 21° Järn: Taylormade P770 Wedgar: Titleist SM8 50/54/58° Putter: Taylormade Del Monte