I dag.
- JohanAdministratör
- Site Admin
Hoppas jag Alex Norén tar sig till FedEx-finalen!
Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
-
- Kontakt:
Läckert! Rätt nyfiken på en liknande comboHarry skrev:Beställde jag nya järn, blir combo mellan nya p770 och p7mc
Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
WITB 2021
TaylorMade SIM 9°
Titleist 917F3 13,5°
TaylorMade P790 UDI J2
Srixon Z 585 J3-J4, Z 785 J5, Z Forged J6-PW
Cleveland RTX 4 Raw 50, 54, 58
Scotty Cameron Studio Style Newport 2 / TM Spider X
Hcp: Scratch
Klubb: PGA Sweden National
TaylorMade SIM 9°
Titleist 917F3 13,5°
TaylorMade P790 UDI J2
Srixon Z 585 J3-J4, Z 785 J5, Z Forged J6-PW
Cleveland RTX 4 Raw 50, 54, 58
Scotty Cameron Studio Style Newport 2 / TM Spider X
Hcp: Scratch
Klubb: PGA Sweden National
joakim.pekkari skrev: ↑30 aug 2020, 09:04Läckert! Rätt nyfiken på en liknande comboHarry skrev:Beställde jag nya järn, blir combo mellan nya p770 och p7mc
Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Blir spännande. Blir 4-5 p770 och 6-Pw p7mc. Dock har Taylormade sålt slut på p770 så dom kommer först i november verkar det som

Spelade min första tävling med nya jobbet igår. Slaggolf och +6 över hcp. Puttade riktigt uselt för jag är inte bekväm på Bro-Bålstas greener, hittade aldrig hastigheten. Lite regn precis innan ställde till det. Med nordliga vindar blev de svåraste hålen i ganska stark motvind blev det för svårt för mig. Kunde hamna på en lite bättre plats om jag inte gjorde en trippel på sista. Började regna och stressade.
Vinnaren gick -5 mot hcp, vilket är mycket imponerande i det vädret. Vet inte vad personen har i hcp. Jag har definitivt för lågt nu. Var lite ostrategisk och sänkte mig de två rundorna innan
.
Men det intressanta var att de hade slaggolf för hcp upp till hcp 18,6. Vet inte om det är så lämpligt när man kollade längst ner i resultatlistan. Tror 15 är en bättre gräns.
Vinnaren gick -5 mot hcp, vilket är mycket imponerande i det vädret. Vet inte vad personen har i hcp. Jag har definitivt för lågt nu. Var lite ostrategisk och sänkte mig de två rundorna innan

Men det intressanta var att de hade slaggolf för hcp upp till hcp 18,6. Vet inte om det är så lämpligt när man kollade längst ner i resultatlistan. Tror 15 är en bättre gräns.
Hcp: ~12
- JohanAdministratör
- Site Admin
Sålde jag min spelrätt och gick ur Ågesta GK...
- Sandstream
Why?