Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dig kom mina Lady Macgregor klubbor. Vilka skönheter. Allt original. Dom är 1,2-1,5” kortare än mina Mizuno. Beroende på klubba. Har provsvingat dom och har inga problem med varken klubblängd eller att träffa bollen. Riktigt sköna. Kolla in den mer eller mindre platta sulan samt den sylvassa leading edgen? Helt underbart. Vackert så man blir tårögd.
svingit skrev:Dig kom mina Lady Macgregor klubbor. Vilka skönheter. Allt original. Dom är 1,2-1,5” kortare än mina Mizuno. Beroende på klubba. Har provsvingat dom och har inga problem med varken klubblängd eller att träffa bollen. Riktigt sköna. Kolla in den mer eller mindre platta sulan samt den sylvassa leading edgen? Helt underbart. Vackert så man blir tårögd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hur pass mycket kortare slår du J7 mot dina vanliga klubbor?
svingit skrev:Dig kom mina Lady Macgregor klubbor. Vilka skönheter. Allt original. Dom är 1,2-1,5” kortare än mina Mizuno. Beroende på klubba. Har provsvingat dom och har inga problem med varken klubblängd eller att träffa bollen. Riktigt sköna. Kolla in den mer eller mindre platta sulan samt den sylvassa leading edgen? Helt underbart. Vackert så man blir tårögd.
Det vet jag inte för en till helgen. Då jag kan jämföra i GC Quad.
Det vet jag inte för en till helgen. Då jag kan jämföra i GC Quad.